Sabtu, 24 April 2010

BERHATI-HATI ESOK DENGAN TINDAK TANDUK PECACAI AL-JUBURI

Esok adalah hari penentuan hidup atau mati bagi Al-Juburi dan esok seluruh penduduk Hulu Selangor harus berhati-hati dengan tindak tanduk Al-Juburi Wal-Liwati.

Dia akan buat apa saja seperti rasukan setan. Masih ingat 1998 sewaktu dia dipecat? Ketika itu dia akan berjalan kaki dan sanggup keluar dari kereta kerana dengan berjalan dia dapat menunjukkan amarahnya kepada khalayak.

Esok kemungkinan besar Al-Juburi akan porak perandakan Hulu Selangor seperti mana pecacainya telah rancangkan pada zaman reformasi 1998.

Tujuaannya satu, untuk mengalihkan pandangan khalayak daripada kes liwat dengan drebarnya Azizan. Satu Malaya kecoh dibuatnya

Kali ini dia terdesak sebab kuda lumba dia mabuk. Jatuh tersungkur, terkencing terberak cirit sebab banyak isu.

Zaid sapa pun tak mau tetapi Al-Juburi seorang saja yang berkenan sebab duit banyak dan Al-Juburi boleh kapor duit dia. Al-Jubri save bajet.

Azmin tak mau tetapi nampak peluang untuk menguburkan kuda mabuk longkang tersebut. Akhirnya sokong Zaid juga.

Al-Juburi akan malu besaaq satu dunia kalau kuda mabuk dia tersungkuq. Besaq kemaluan dia. Hanya pungkuq Karpal Sigh saja yang muat.

Sebab Al-Juburi berpegang kepada konsep pengurusan krisis . Create a new crisis to cover up the bigger crisis. Dia tak kisah apa yang akan berlaku. Bagi Al-Juburi yang penting dia selamat. yang akan jadi mangsa ialah pecacai PAS.

Jika berjaya memporak perandakan Hulu Selangor dan esok petang dan malam bila keputusan mengesahkan kuda mabuk dia terbenam menyembah bumi.

Dia akan spark tense (ignite) huru hara do Hulu Selangor bagi mengalih pandangan dunia daripada kemaluan dia yang maha besaq.

Ini adalah kepakaran Al-Juburi yang dipelajari dari German dan Zionis.  Cara yang sama pada tahun 1998.

SO AWAS DAN BERHATI-HATI , JANGAN TERJEBAK DENGAN PERANGKAP AL-JUBURI.