Khamis, 27 Mei 2010

Ong Tee Keat: Dan Pagar Pusat Kereta Api kereta tidak membolehkan pembangunan berdasarkan Undang-Undang

2010/05/26 6:39:57 PM 2010/05/26 06:39:57
●南洋商报 Nanyang Siang Pau ●
(布城26日讯)交通部长拿督斯里翁诗杰表示,依据现有的法令及签署的协定,马来亚铁道公司在新加坡丹线巴葛火车铁道 的段,只能够充作铁道服务的用途,不能够转为其他的发展用途。 (Putrajaya 26 News) Menteri Pengangkutan Datuk Ong Tee Keat mengatakan bahawa mengikut undang-undang yang ada dan perjanjian yang ditandatangani, Malayan Kereta Api di Singapura, Dan Pusat Kereta Api Pagar segmen kereta, hanya tempoh dari penggunaan perkhidmatan kereta api , bukan untuk perkembangan lain.
他说,若铁道公司在该国的铁道地段进行其他用途的发展,新加坡可以依据签署的协定,收回有关的地段。 Dia mengatakan bahawa jika syarikat kereta api di kereta api pembangunan halaman negara untuk tujuan lain, Singapura telah menandatangani perjanjian untuk memulihkan mengikut parkir.
国人质疑为何不发展 Mempertanyakan mengapa orang tidak mengembangkan
翁诗杰是今午在部门召开的一项记者会上,针对一些国人 质疑为何我国不自行发展有关土段的问题,作出澄清。 Ong Tee Keat diadakan petang ini di sektor, persidangan akhbar, bagi sebahagian orang mempersoalkan mengapa pembangunan negara kita bukan bahagian mereka sendiri masalah tanah, untuk mengklarifikasi.
他说,在大马也一样,法令也不允许属于马来亚铁道公司 的铁道地段,充作或转换其他发展用途。 Dia mengatakan bahawa di Malaysia, juga, milik Malayan Railway Act tidak membenarkan banyak syarikat kereta api, bertindak sebagai, atau penukaran perkembangan lain.
马新两国是于最近同意,通过交换地段的方式,丹线巴葛火车站将会搬到兀兰,新加坡重新在这片地段发展身价鱼跃龙门,估 计市价高达16亿令吉。 Malaysia dan New Zealand baru-baru ini diluluskan, melalui pertukaran banyak cara, Dan Pagar Railway Station Line akan dipindahkan ke Woodlands, Singapura kembali pembangunan laman web ini splash besar ikan bernilai nilai pasaran dianggarkan setinggi 1600000000 ringgit.