Sabtu, 1 Mei 2010

PAS BUSUK SEBUSUK BANGKAI BUAYA

 Rasuah Dalam PAS...



Jika tidak kerana pilihan raya kecil hulu selangor maka rumah ini tidak akan dibaiki oleh penyokong-penyokong pakatan rakyat...Tidak sama sekali kerana keikhlasan sebaliknya mengharapkan undian semata-mata untuk calon mereka iaitu calon PKR take beer..

Ini tidak dinamakan rasuah kerana ini membantu penduduk yang serba kekurangan...???Jika Begitu mengapa selepas pilihan raya tidak pula turun ramai-ramai lagi..mengapa lenggang sahaja..Jika betul-betul ikhlas dalam perjuangan islam tiada apa sebab untuk tidak menolong rakyat yang kesusahan...

Rasuah didahulukan, 
Agama islam dikemudiankan...
PAS For All

ulasan tm,

Pas dan Anwar hari-hari kutuk BN kononya perasuah, rupa-rupanya mereka lagi bapa perasuah, kalau ada PRK, duit dapat, minima RM 20 seorang, beras, susu, gula , kopi barang dapur semua dapat. Ini berlaku di semua tempat yg ada PRK.  Bijak-bijak. memang kepala hotak penipu. harap serban saja besaq atas kepala, hati busuk macam bangkai..

Dalam isu membaiki rumah di atas, ia bukanlah perkara yang berterusan sepanjang tahun. Bantuan begini hanya waktu mereka memerlukan sokongan. Bila dah selesai PRK nak runtuh , nak terbakar apakah mereka tak bantu lagi....

Yang dok tolong bantu secara berpanjangan seperti bantuan membaiki rumah, bantuan kewangan ialah Jabatan Kebajikan Masyarakat.  Orang Pas pun datang minta bantuan.

klik pada tajuk untuk ke blog asal.