Rabu, 29 September 2010

JANGAN BERI MUKA KEPADA PERKASA TETAPI BERILAH MUKA KEPADA NAMEWEE

Tan Sri Koh Tsu Koon menyarankan agar PERKASA tidak di war-warkan oleh media dan tidak perlu diberi muka oleh pemimpin-pemimpin dan parti politik negara.

Akan tetapi berilah ruang dan muka kepada babi Namewee si rasis yang sanggup menghina agama Islam, Raja-raja, Undang-undang dan Perlembagaan Negara.

Penghinaannya tidak sekasar Raja Petra, Tidak sedajjal Lim anak beranak, Tidak senajis seperti Kapal Karam anak beranak atau Al-Jub anak beranak. Penghinaan secara sinikal tetapi tetap menyakitkan hati terutama kami bangsa Melayu yang ada hanyalah bumi Tanah Melayu. Kami sayang Tanah Melayu. Kami tidak ada lagi bumi lain untuk dijadikan negara kami.

Namewee pernah belajar di Taiwan dan mungkin mempunyai PR negara itu, Namewee juga mungkin mempunyai ramai saudara mara di beberapa Chinatown seperti di Toronto, New York atau Melbourne.

Kami tidak ada Malaytown di mana-mana negara malah kami juga tidak ada Malaytown dalam negara kami .

Untungnya Namewee, ada pembela ada penaja , ada peguam yang membela. Sepatutnya pihak-pihak yang menaja atau membiayai program dan agenda Namewee harus peka akan implikasi menyokong rapper Namewee yang gemar menyentuh isu perkauman.

Semalam hampir tercetus satu pergaduhan akibat memberi muka dan memanja-manjakan makhluk celaka bernama Nameweee ini.

Kepada Namewee, anda tidak menghormati bangsa-bangsa lain dalam Malaysia. Tidak hormat segala peradapan dan ketamadunan negara ini. Eloklah kamu angkat kaki sebelum kamu dikerjakan lebih teruk lagi.