Sabtu, 4 Disember 2010

Pengambilan anggota baru ATM

 
Angkatan Tentera Malaysia (ATM) mempelawa belia tanah air lelaki untuk berkhidmat sebagai anggota lain-lain pangkat dalam TDM,TLDM dan TUDM.

Pemohon yang berminat dikehendaki hadir berpakaian sukan, baju T berkolar, seluar panjang sukan, berkasut sukan dan berstokin

Tempat :-
Dewan Muhibah Bidor
No 48, Kg Bakar Sampah
35000, Tapah, Perak

Waktu :-
0830 hingga 0900 pagi

Tarikh :-
4 & 5 Disember 2010

4 ulasan:

  1. kita tengok ajalah nanti berapa ramai bukan melayu yg hadir. alih2 budak2 kita jugak yg sanggup pikul senapang.

    kama di ttdi

    BalasPadam
  2. berani ke dia orang tu nak jadi askar nih..
    alasan macam2...gaji kecik la...
    kalau ada semangat kesetiaan pada negara..masuk sajalah..belum ada askar yang mati tak makan.
    lagipun sekarang bukan ada kominis lagi dalam hutan yang mereka risau nak pergi operasi macam dulu2.
    dulu mereka takut masuk askar pasai mereka tak mau tembak bangsa mereka sendiri yang duduk dalam hutan tu.
    sekarang kominis dah ada dalam bandar..malah ada yang dok dalam parlimen pun dah lebih dari kominis.
    masuk jadi anggota rela pun mereka tak mau..nak suruh masuk askar!!!!.
    siapa pulak nak jadi barua kat rumah2 urut dan jaga pelacur dari negara cina nanti.
    jadi tokeh rumah urut lagi cepat kaya dari masuk askar.

    BalasPadam
  3. ble ada pengambilan baru

    BalasPadam
  4. perempuan boley try x????? sy umur 19 mmg mnat lasak2 ni . . tringin jgk nk apply askar. .

    BalasPadam