Khamis, 27 Januari 2011

Cikgu Mala terus ketar lutut dan terpaksa pakai lampin

Keghairahan Cikgu Mala untuk menghadapi 30 Januari semakin memuncak, tidurnya semakin tidak nyenyak, lutut semakin bergegar dan kini terpaksa berlampin untuk mengelakkan dari terkucil.

Pendedahan terkini, cikgu Mala memandu Alza tanpa lesen untuk sekian lama, suami nya juga semakin tertekan dan terpaksa menemani isterinya berkempen dan terpaksa ambil cuti sakit untuk bersama isteri.

Susah lah macam tu , macam mana yang buat keputusan bila ada sesuatu masalah kepada orang kampung,

"Oh saya tak boleh keluar, sebab suami saya tak ada dirumah, nanti kalau saya keluar rumah saya jatuh derhaka kepada suami,"

Ini pula jika ada orang lelaki datang ke rumah cikgu Mala," Hey jangan masuk , suami saya tak ada dirumah , datang saja petang ini bila suami saya ada dirumah. "

sijil sakit swasta suami cikgu Mala
Paling lucu bila cikgu Mala randuk air masa banjir,  harung dengan baju kurung dan seluar . akibatnya semua air diserap ke atas, lenjun dan basah sekuruh celah-celah. hehehehe





'