Selasa, 1 Mac 2011

Pas belawok polok doh

YB Dato Seri Nik Abdul Aziz telah membuat satu lawak bodoh di kawasan PRK Kerdau dengan menjual gula, beras dibawah harga pasaran.

Kononnya jika Pas memerintah, Pas boleh dan mampu menurunkan harga barang.

Isu penjualan gula di Kerdau hanyalah satu gimik politik Pas untuk menipu pengundi.

Ada laporan menyatakan bahawa barangan tersebut datangnya daripada tauke DAP untuk diedarkan secara percuma. Akan tetapi pihak Pas telah cuba buat duit untuk menampung kos pilihanraya yang semakin besar belanjanya.

Ini kerana Pas menghadapi 2 PRK serentak hanya beberapa minggu sahaja selepas kalah di Tenang Johor.

Menteri Hal Ehwal pengguna Ismail Sabri telah mencabar Pas supaya menjual barangan dapur pada kadar yang lebih rendah di negeri yang dikuasai mereka iaiitu di Kelantan dan Kedah.

Tak perlu tunggu PRK untuk menjadi Kerajaan Berkebajikan.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. Nmpak sangat nak raih sokongan rakyat,kalu ikhlas nak jual harga murah seperti gula mahupun minyak masak spt kata ismail sabri,knp tak jual di negeri yang mereka tadbir bila dah perintah ni jual di tmpt nak mengundi jer....macam rasuah jugak rasanya mcm tu

    BalasPadam
  2. aku stuju TM, nik ajis buat camtu tp bukan takat sari dua ni je kalau bleh minta tlg dgn toke DAP buka kedai kat KERDAU dan MERLIMAU jual dgn harga seperti nik ajis kata tu tp jgn lak baru 2 jam kedai buka kata barang dah abissss..takpun bg jer brg2 tu kat pekedai seluruh kerdau dan merlimau takpun kalau baik hati sgt buka jer khemah dan letakan tanda 'percuma'..amacam nik ajis ada bran kaaaa.??? aku pun nak dtg ni

    BalasPadam
  3. SALAM, TU RASUAH PILIHANRAYA JUGAK NAMANYA, ISHHH TAK HABIS2 PAIH NI BAGI RASUAH, SEBUAT PAS INGAT RASUAH.

    BalasPadam