Khamis, 5 Mei 2011

PAPA GOMO , PISAU, GAP dan HOUSE PK dalam bahaya.

GAP
PK?
PISAU?
PAPA GOMO?
Pihak PKR ternyata panas bontot dengan blogger di atas, berikutan nama mereka sering muncul di skrin tv dalam berita utama sejak isu memuat naik video rakaman cctv yang melibatkan ketua pembangkang di youtube, metacaffe dan lain-lain medium.

Menurut TV3 bloggers diatas adalah antara blog yang terawal mempamerkan rakaman di blog mereka tetapi bukan mereka yang memuat naik melalui akaun youtube.

Blogger Milosuam dikesan telah memuat naikan rakaman tersebut di metacaffee. cuba siasat mungkin beliau terlibat pada peringkat awal.

Milosuam dan Aduka Taruna hari ini nampaknya mula berpaling tadah , apa agenda mereka. mungkin mereka mahu sesuatu pengiktirafan dari pemimpin mereka.

Mungkin harta atau wang berjuta untuk kembali menyokong Pakatan yang semakin rendah moralnya.

Berikut ialah kenyataan Gomo dalam blognya.


Tengahari tadi Gomo di soal siasat buat kali yang ketiga oleh pihak Polis berhubung video seks Anwar Ibrahim yang hangat waktu ini. Pihak polis menjalankan siasatan berhubung tersebarnya video seks dan Gomo di anggap suspek utama dalam penyebaran Video seks.

Dalam sesi soal siasat tadi Gomo manafikan bahawasanya Gomo terlibat dalam penyebaran Video seks dan Gomo memaklumkan kepada pihak Polis bahawasanya Gomo hanya Copy sahaja Video tersebut dari laman You Tube dan kemudiannya letak di Blogg! Malah beratus lagi blogger lain yang keluarkan Video yang sama.

Dalam pada soal siasat tadi juga Gomo meminta agar pihak Polis menjelaskan kepada rakyat dengan membuat pengumuman siapa pelakon lelaki dalam video Seks tersebut dan Pihak Polis menyatakan bahawa pengumuman siapa pelakon lelaki itu bukan terletak di bahu mereka! Ketua Peguam Negara lah yang sewajarnya mengumumkan siapa pelakon Lelaki dalam Video Seks!

Pihak Polis telah menjalankan siasatan dan hasil dari siasatan telah di serahkan kepada Ketua Peguam Negara dan apa sahaja pengumuman dari hasil siasatan biarlah AG yang mengumumkannya!

Soal siasat terhadap Gomo selesai jam 4 petang dengan selesai nya siasatan kali ketiga itu juga Gomo telah mendapat semula Laptop yang di rampas pihak Polis sewaktu soal siasat yang pertama di Sarawak!

Gomo juga di nasihatkan oleh Pihak Polis agar menjaga keselamatan memandangkan pihak AMK di lihat beriya iya dengan Gomo dan menaruh minat pada Gomo. Malah ada juga makluman dari beberapa pihak bahawa pihak AMK telah POS kan Gambar Gomo kepada Ahli AMK seluruh Malaysia. Untuk apa mereka menyebarkan gambar Gomo tidak lah di ketahui!

Namun Gomo nak pesan pada AMK cicak mengkarung ni semua! Jika takut pada Risiko Usah Bicara soal Perjuangan! Datang 10 kita Lawan! Datang seribu pun kita lawan! Kalau datang sejuta tu pembohong pasal PKR tak mempunyai ahli sampai sejuta pun! Hehehe

Apa pun esok satu artikel PANAS akan menyusul dan artikel ini akan menjelaskan lebih terperinci kepada rakyat Malaysia kenapa Anwar Ibrahim marah marah pada tempoh lalu setelah di soal siasat di Balai Polis Dang Wangi!

2 ulasan:

  1. BERANI KERANA BENAR...TERUSKAN PERJUANGAN...

    BalasPadam
  2. Salaam,
    Gua cayalah sama lu Papa Gomo...Lu memang Real lah...Siap dah ada INFORMER lak tu..!

    BalasPadam