Rabu, 22 Jun 2011

Pihak luar siap sedia untuk menghantar hadiah tomahawk jika ada peserta demo mati

Tentera tentera U.S sudah mula membanjiri singapore kerana apa ??? Adakah kerana BERSIH ???
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. Tak pe. Kita ada tentera Zimbabwe dan Afrika Union membawa jet pejuang Russia kat Malaysia.

    BalasPadam
  2. Inilah bodohnya puak Melayu yg jadi kaldai tunggangan DAP.
    Mereka tidak sedar yg semua ini didalangi oleh Yahudi kerana armada Amerika sedang berada di perairan Singapore kononnya utk latihan tentera bersama Singapore.
    Bila tercetus saja huru-hara akibat dari Bersih2 nanti, tentera Amerika akan masuk campur membantu perusuh2 kerana kononnya utk melindungi keamanan negara anak buahnya Singapore. Tetapi sebenarnya Amerika mahu menguasai bekalan minyak Malaysia - maklumlah minyak tengah mahal ni.
    Senario yg sama spt yg berlaku di negara2 Arab akan berlaku di Malaysia.
    Bila Kerajaan BN dah tumbang, Anwar akan menjadi proksi Amerika. Perlembagaan Malaysia akan dipinda. Institusi Raja-Raja Melayu akan dihapuskan. Keistimewaan kaum Melayu akan dihapuskan.
    DAP akan memerintah Malaysia spt PAP memerintah Singapore. Kaum Cina dari luar akan dibawa masuk dan diberi kerakyatan Malaysia utk menjadikan kaum Cina kaum majoriti di Malaysia mengikut langkah yg telah diambil oleh PAP Singapore pada masa dahulu. Maka bermulalah mimpi ngeri bagi kaum Melayu yg akan mengemis di tanah air sendiri spt yg berlaku di Singapore.
    Padanlah muka orang Melayu yg bodoh tak boleh diajar!
    Orang Melayu bodoh tak mahu membaca sejarah bagaimana Melayu Singapore telah dibodohkan oleh kaum Cina!
    Melayu mudah lupa ...........

    BalasPadam
  3. alamak, ye ke? Malaysia akan jadi macam Libya ke ni?

    kalau macam ni, isi borang PAS, asah parang. kalau mati pun pasti mati dalam beriman, mati syahid!

    kalau tengok video perasmian Bersih 2.0, ada yang memberi ceramah mengatakan "kalau tangkap" penganjur Bersih ni sebelum 9 Julai, mereka akan mengadu keseluruh dunia mengecop pemerintah tidak demokratik dan zalim. dan mungkin memberi lampu hijau pada Amerika dan Singapork melancarkan serangan peluru berpandu terhadap Malaysia. kalau kena tangkap masa berdemo pun mungkin sama juga le rasanya ...

    dengar tu orang2 Melayu, kalau terjadi macam tu kita pakat ramai2 penggalkan kepala orang Islam yang menyertai demo bodoh bangang ni kerana mereka adalah pengkhianat agama, bangsa dan negara sebenarnya, dan orang pertama adalah Mat Sabu. yang kafir dan setengah kafir tu memang dah tetap hendak menjahanamkan segala2nya.

    BalasPadam
  4. Salam. Kalau gitu, wajar Menteri Amaran tangkap penganjur Bersih bawah ISA.

    BalasPadam
  5. tengok waktu negara nak dihuru-harakan macam ni Pork Nik diam membisu, memberi restu lah tu ...

    maklumlah dah terbayang duduk kat Putrajaya gentel kote!

    tah2 tengah berdoa dengan menangis tersedu-sedu mintak iblis laknatullah hancurkan Malaysia, supaya cepat dia jadi PM kat 'sorgam'nya. bodoh punya pemimpin!

    BalasPadam
  6. Amerikan tak payah susah-susah bazirkan peluru Tomahawk dia tu.. dah la mahal..kuikui...

    Amerikan guna cara mudah dan murah ajer.. gula-gulakan pemimpin melayu yang tolol lg mengikut hawa nafsu mcm pemimpin2 melayu dlm PAS dan PKR..

    Kemudian, suruh cina DAP masyuk jarum... hihihi..

    otomatik Malaysia nih jadi negeri ke-53 Amerikan selepas IRAQ dan Afghan... HIHIIHi

    BalasPadam