Rabu, 27 Julai 2011

Anwar sudah R.I.P

Anwar sebenar sudah mati. Yang tinggal hanyalah cacing-cacing dan ulat-ulat yang sedang memamah bangkainya sahaja.

Apa yang tinggal hanyalah PRINSIP perjuangan revolusi yang diasaskan oleh Anwar.

Generasi Y patut tahu, bahawa Anwar telah membentuk satu PRINSIP perjuangan untuk menawan Malaysia sudah lama dirancang beliau.

Anwar adalah proksi kepada suatu kuasa besar. ( Rujuk artikel yang lama-lama dalam blog ini).

Anwar sudah di implanted dengan ideology kuasa besar sejak muda remaja lagi.

Abim telah ditubuhkan oleh Anwar merupakan landasana pertama perjuangannya dan mendapat sokongan dan bantuan WAYS, WAMY dan CIA.

Salah satu caranya untuk berkuasa ialah Anwar perlu menguasai semua GLC seperti TV3, Utusan, NST, telekom dll.

Hasilnya ialah Anwar berjaya menjadi Giant killer dan menjatuhkan Tun Ghafar untuk menjadi TPM.

Dalam masa yang sama, Anwar telah menguasai semua universiti supaya menyokongnya dalam mengambil alih tampuk pemerintahan negara..

Ramai Pensyarah telah dijanjikan jawatan dalam kabinet dan lain-lain jawatan besar dalam GLC.

Diperingkat bawah pula Anwar telah menggunakan Abim untuk menarik guru-guru untuk mengembangkan prinsip perjuangannya kepada anak-anak yang masih dibangku sekolah.

Dalam MT Umno, Anwar berjaya membentuk satu pasukan 'Team Wawasan' supaya menyokong perjuangannya.

Antara mereka ialah DS Najib, Tan Sri Muhyiddin, Tan Sri Rahim Thamby Chik, Shafie Apdal, DS Zahid Hamidi (ayam sabung Anwar) dan ramai lagi.

Tahun 1993 Umno melihat satu penyingkiran besar-besaran orang-orang lama dalam Umno seperti Megat Junid, Tun Sanusi, Tun Abdullah Badawi, DS Hamid Albar DS Abd Hamid Othman, Tun Ghafar dan ramai lagi.

Bagaimanapun kemasukan orang-orang ABIM dari IPT ke dalam kepimpinan Majlis Tertinggi Umno telah gagal selepas skandal liwat Anwar Azizan terdedah kepada umum.

Kini walaupun Anwar sudah mati dan akan R.I.P di Bamboo River akibat kes liwat dengan Saiful Bokhary,

Namum, ideology dan PRINSIP perjuangan Anwar sukar untuk dihapuskan. Prinsip perjuangan yang dibawanya sejak tahun 70an sudah terpahat dijiwa anak muda.

Anwar membawa agenda kemiskinan di Baling Kedah, Negara Islam dalam Abim, Islam Madani dalam Umno dan juga usaha menghapuskan kronisme dan nepotism dalam Umno.

Selepas dipecat dari Umno dan jawatan Timbalan Perdana Menteri, penyakit sawan babi tak sampai 48 jam Anwar menggila di rumahnya di Bukit Damansara dan juga di Masjid Negara.

TM terkejut besar apabila menonton rakaman video sidang media dirumahnya. Ia bukan lagi Anwar yang berada 16 tahun dalam Umno. Anwar totally different person seolah-olah dia tidak pernah menjadi Umno.

Sejak hari itu, Anwar menggunakan perkataan rasuah, kronisme dan bermacam-macam lagi.

Disinilah DS Dr Zahid Hamidi telah dipergunakan oleh Anwar dalam Persidangan Agung Umno 1997 untuk membelasah Tun Mahathir.

Pada ketika itu ramai yang tidak tahu bahawa kes liwat dan seks bebas sudah mula disiasat oleh pihak polis. Semuanya bermula dengan pendedahan orang gaji Shamsidar yang menceritakan kegiatan merenyeh tengah tengah malam dalam telefon antara Shamsidar dengan Anwar.

Shamsidar mula menulis salah laku Anwar kepada Tun Mahathir tetapi surah Umi tidak dilayan oleh Tun.

Pada ketika itu Anwar telah minta Polis menyiasat dakwaan fitnah liwat dan mahukan supaya polis menggertak dan menghukum Ummi.

Cuma kesilapan besar Anwar ialah beliau telah salah sasaran. Anwar mahukan Pegawai Polis bernama Musa Hassan (kini Tan Sri) adik kepada sahabatnya dalam Abim iaitu Fuad Hassan (Dato) mengetuai siasatan dengan harapan Musa akan menyebelahinya.

Ternyata Anwar silap besar kerana beliau lupa bahawa Tan Sri Musa adalah anak tokoh agama tersohor di Malaysia iaitu Dato Hassan Assaari. Musa tidak boleh djual beli dengan wang ringgit.

Anwar membuat revolusi dan Reformasi mendesak Tun Mahathir meletakkan jawatan dan kemuncaknya ialah sewaktu majlis penutup commonwealth games rusuhan besar telah berlaku di Kuala Lumpur.

Tak cukup dengan rusuhan, dalam satu majlis jamuan rasmi Timbalan Presiden Amerika Al Gore terang-terang menyokong usaha Reformasi untuk menjatuhkan kerajaan BN. Al Gore akhirnya meninggalkan majlis tanpa makan dengan tujuan untuk memalukan Tun Mahathir dan kerajaan.

Bagaimanapun, Anwar hari ini sering menafikan tuduhan bahawa dia bukanlah talibarut barat tetapi bukti tahun 1998 telah mendedahkan segala-galanya.

Kini Prinsip perjuangan Anwar disambut oleh Pas. Pas sanggup menggadaikan prinsip negara Islam yang diperjuangkan selama ini semata-mata kerana terpengaruh dengan Prinsip perjuangan Anwar.

DAP tetap segak bergaya dan hanya menunggu peluang untuk mengambil alih pentadbiran negara kerana perpecahan Melayu.

Apakah kita sanggup menggadaikan negara kita kepada DAP?
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.