Selasa, 16 Ogos 2011

Fw: PAS KANTOI LAGI

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Tue, 16 Aug 2011 14:36:47 +0800
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>
Subject: PAS KANTOI LAGI

          Nampaknya pas sekali lagi kantoi kerana sultan selangor campur tangan tentang perkara pemereksaan keatas gereja baru-baru ini, sebenarnya pas tidak perlu buat sibuk kerana ini semua kerja kerajaan negeri  bukan kerja parti politik, walau apa pun pas patut sedar diri jangan  ganggu urusan negeri  jangan nak cuba jadi hero didalam hal ini.

          Yang menariknya mahfuz omar mendesak siasatan kes dapat diselesaikan dengan segera siapa mahfuz sebenarnya ? hanya pecacai pas satu ketika dahulu tapi sekarang dah mula mendapat tempat didalam parti ajaran sesat (pas) kami nampak pas merasa tertekan didalam kes ini kerana dap telah bersuara secara sulit kepada kepimpinan pas supaya mengambil tindakan tatatertib terhadap dato hassan ali sepertimana berlaku kes rampasan arak satu ketika dulu.

          Satu lagi lakonan yang dimainkan oleh salehudin ayob tentang isu murtad kononnya beliau mahu jais bertindak dengan segera, kenapa sekarang baru beliau nak sebuk  sedangkan diparlimen telah dibentangkan dalam masa 10 tahun bermula dari tahun 2000 hingga sekarang seramai 863 individu telah murtad apa tindakan pas ? sekarang baru nak menyalak sepatutnya sebagai parti yang kononnya memperjuangkan islam sudah lama pemimpin pas bertindak walau dengan apa cara sekali pun walau pun terpaksa ditahan dibawah ISA itu baru betul memperjuangkan islam tetapi kalau pasal BERSIH sanggup berbuat apa saja.

           Kepada pihak yang terlibat janganlah memutar belitkan fakta sebenar demi untuk tujuan politk menuduh orang yang tidak bersalah dan mengambil kesempatan dari perkara yang berlaku ada sesuatu perbuatan yang menjijikan dan sedarlah diri bahawa tidak semua orang boleh diperbodohkan sekarang ini, kalau nak berjaya pun jangan lah agama diperdagangkan buatlah benda lain yang tidak merosakan agama dan bangsa.