Selasa, 2 Ogos 2011

Pas desak Najib undur

Mohd Rashidi Hassan menulis dalam Harakah terus mendesak Najib berundur dari jawatan Perdana Menteri Malaysia.

Najib dikatakan gagal mendapatkan sokongan rakyat, apabila banyak slogan dan dasar yang dijajanya tidak mendapat sambutan.

Paling teruk apabila media dalam dan luar kritik cara Umno BN mengendalikan perhimpunan berShit yang dilabelkan paling buruk dalam sejarah negara.

Harakah juga menyokong akhbar Guardian dari UK yang menulis 'Malaysia's Najib must abandon the Mobarak Model."

Pas terus mengambil petikan Simon Tisdal dari UK daily yang menyatakan Najib adalah diktator.

Selain dua akhbar UK, Amnesty International juga kritik Najib kerana ramai peserta demo cedera.

Kalau beginilah sikap Pas menyokong media luar mengkritik Najib kerana isu BerShit jelas menunjukkan Pas juga sama level dengan yahudi dan majusi yang iri hati dengan kepimpinan BN yang sudah memerintah Malaysia selama 54 tahun.

Pas patut tahu bahawa UK yang menjajah kita sejak 1824 masih tidak puas hati dengan Malaysia yang berjaya menuntut kemerdekaan pada 1957 dan dendam mereka terus membara selepas peristiwa pembelian Sime Darby dibursa saham mereka.

Pas juga diluluskan pendaftarannya oleh Bristish awal 50an adalah sebagai time bomb kepada negara dan hari ini menjadi kenyataan.

Pas parti radikal yang sangat bahaya kepada negara, mereka sanggup melakukan apa saja kerja-kerja jahat untuk merealisasikan sebuah negara berfahaman khawarij dan wahabi, jangan lupa dalam Pas juga ada fahaman Syiah.

Dulu Anwar desak Tun Mahathir berundur, bila Pak Lah naik, sama juga desak berundur, sekarang desak Najib, akan datang desak Muhyiddin.

Oi, cuba desak Nik Aziz, Hadi Awang, Kapal Sink, Lim Kit Siang berundur pula. Baru fair.

Dulu masa PRN Sarawak desak Taib undur, yang desak tu siapa? Lim Kit Siang.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.