Rabu, 31 Ogos 2011

Universiti UNISEL dah Pro Komunisme

Berita dari twitter tadi memaklumkan anak buahnya yang balik bercuti raya dari unisel balik kampung bawa buku Marxis dan berkata ideologi komunisme sama dengan Islam.

Ini satu berita yang memeranjatkan. Harap pihak berkuasa seperti PDRM dan MKN dapat menyiasat perkara ini.

Jika benar ada usaha menghidupkan kembali fahaman komunisme dan marxis dikalangan pelajar maka satu tindakan pencegahan perlu di ambil segera .
Published with Blogger-droid v1.7.1

5 ulasan:

  1. Komunis tak sama dgn Islam..

    Pihak yg mencipta Komunis membuat persamaan konsep sebagai MUSLIHAT.

    Sama la mcm konsep Kahwin & main Bohsia..ada persamaan..tetapi tetap berbeza..


    & untuk memancing Bohsia..MUSLIHAT diperlukan..

    AWAT bangangnya UNISEL & KHALID ibrahim..baru kena gesel dgn Eli Wong (Bohsia) pun dah hilang AKAL?

    Nik Aziz akan Keluar Fatwa secepat mungkin..Kalau boleh liskan dulu terlebih Awal..jgn mengejut2..payak Pork Nik nak cari DALIH yg bersesuaian...

    Kah..Kah Kah..Insaflah dari mempolitikkan Allah..

    BalasPadam
  2. oh ya terlupa..Faktanya Rusia ingin memujuk Negara Islam yg bersempadanan join USSR..bagi mengekang ekonomi China..

    Ketika USSR mengawal China..US dah bina bermacam2 satelit sebelum fahaman komunis dibubar..

    Eropian mencipta US & USSR kerana mahu mencabar China yg lebih maju dalam konsep Negara Luas..berbanding Empayar British yg dikuasai/ditaja Private2 Company.

    BalasPadam
  3. khalid gereja namanya pun dah tak sedap didengar sanggup jual agama dan bangsa demi undi kristian,sekarang nak angkat komunis pula sebagai pejuang bersama mat sabu lahanat,tak lama lagi negeri selangor adalah negeri kedua yang jadi negeri komunis negeri pertama pulau pinang.///

    BalasPadam
  4. Kita tidak bolih kongkong warga muda menimba ilmu.

    Tapi kita kena sebar meluas apa it "komunisma" dan fakta sejarah bagaimana komunis cuba takluk malaya dan "domino teory" dulu.

    kita juga (pihak KDN) kena memantau siapa dalang yang cuba sebarkan/hidupkan kembali ideology lapok ini, temasuklah Mat Sapu bini orang sekali.

    Kita kena pandai menangani problem ini, jangan jadi macam B2.0 nanti warga muda bukan faham tapi marah plak kat kerajaan.

    Sekian.

    BalasPadam
  5. ha..ha..hahhhhh China dan Russia dah tinggalkan komunis, org melayu plk nak ambil....kelako lah umno ni....tak de modal ke

    BalasPadam