Khamis, 25 Ogos 2011

Wan Azizah wanita malang.

Wanita paling malang di Malaysia



Wan Azizah tahu bahawa Anwar mengamalkan biseksual, Pada awal 1997 sebelum kes liwat dengan Azizan Abu Bakar terbongkar.  Wan Azizah pernah menceritakan tingkah laku suaminnya yang suka memukulnya kepada beberapa vip yang rapat dengan nya.

Kak Wan dipukul kerana mempersoalkan hubungan suaminya dengan Sukma sampai sanggup berkurung dalam bilik untuk beberapa jam lamanya.


Sukma mempunyai bilik khas di rumah Anwar dan setiap kali balik dari kerja atau urusan luar suaminya akan berkurung dalam bilik bersama Sukma untuk beberapa jam lamanya.  


Kembalinya Anwar ke dalam rumah beliau sudah begitu letih untuk bersama anak-anak dan isteri bagi membincangkan hal-hal keluarga.


Selain menangguh derita dipukul suami, Anwar tahu kegiatan suami yang homosek dan pernah mengadu kepada seorang lagi bernama Ustaz Halim yang kini seorang peniaga.

Kak Wan menderita batin dan merayu jasa baik rakan-rakan suaminya akan dapat menasihati beliau.

Malah satu ketika sewaktu pegawai penyiasat kes liwat Anwar iaitu Tan Sri Musa Hassan berada dirumah Anwar, Kak Wan berada dalam situasi ingin meluahkan rasa hatinya kepada Musa Hassan, Kak Wan berdiri   dan memandang ke arah Musa Hassan seolah-olah ada benda yang nak di cakapkan cuma tak lepas daripada tekaknya. Ia menyebabkan Musa Hassan menasihatkan supaya Kak Wan naik ke tingkat atas rumah mereka.

Hari ini setiap kali perbicaraan, Anwar tetap mengheret Kak Wan untuk menemaninya. Kak Wan diajar supaya berbohong dalam setiap kenyataan beliau. 


Lokman Noor Adam, bekas Penolong Setiausaha Pemuda Keadilan mendedahkan  Kak Wan tiga kali meletup kerana tidak suka dengan tabiat buruk suaminya

Katanya, kali pertama ketika Anwar dalam kerajaan. Wan Azizah mengadu kepada Tun Siti Hasmah. Kali kedua, selepas Anwar dibebaskan dari penjara Sungai Buloh, Azizah mengadu kepada Ezam dan kali ketiga selepas pembantu Anwar, Mohd Saiful Bukhari Azlan membuat laporan polis, dirinya diliwat.

Berikut adalah kenyataan Ezam yang menerima panggilan telefon dari Kak Wan bertanyakan ada orang lelaki atau tidak dalam rumah mereka?


Al Attas : “ada seseorang beritahu saya yang Wan Azizah pernah telefon anda dari Washington DC untuk pergi ‘siasat’ Anwar. Masa tu ada seorang lelaki dalam rumahnyasee if Anwar is up to something, adakah itu benar..?’
Ezam : “Jawapan saya kepada soalan ini nanti boleh membuka aib seseorang. Saya tak akan berbuat begitu melainkan saya dicabar sehingga menggugat maruah saya dan sudah tentu saya akan pertahankan maruah saya ini. Apabila tiba waktu saya memberikan keterangan bersumpah dalam mahkamah, saya akan jawab semua soalan termasuklah soalan anda tadi..
Sekarang tibalah masanya untuk Kak Wan keluar dari kepompong Anwar dan bercakap benar kepada dunia. Tak perlu lah bersekongkol dengan suaminya. 

Ceritakan bahawa Anwar memang peliwat, ceritakan Anwar sering memukulnya. Ceritakan pada malam 21 Mac Anwar tiada di rumah kerana bersama China Doll. 

Selagi Kak Wan menyimpan segala rahsia, Kak Wan akan mengalami tekanan jiwa dan ditakuti akan menjadi  sakit mental pula. 

Biarlah Anwar seorang saja yang mental.