Isnin, 5 September 2011

Fw: BILA LAGI

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Sun, 4 Sep 2011 22:09:34 -0700
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>; <norlizaizul@gmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>; <obm181253@gmail.com>
Subject: BILA LAGI

          Bila lagi pihak berkuasa mahu mengambil tindakan terhadap mat sabu yang mengeluarkan kenyataan bahawa komunis itu pejuang sebenar didalam kes serangan bukit kepong, Banyak sudah lapuran polis telah dibuat tetapi pihak berkuasa terutama kementerian dalam negeri masih mendiamkan diri.

          Sampai sekarang sudah dua minggu mat sabu membuat kenyataan biadap ini sudah lebih 50 laporan polis dibuat seluruh negara tetapi belum ada apa-apa tindakan yang sewajrnya diambil terhadap mat sabu pengkianat ini, Apakah kerajaan mahu melihat rakyat bangkit sendiri untuk menentang mat sabu ? andainya ini berlaku jangan pula kerajaan menyalahkan rakyat.

          Seperti yang dinyatakan oleh Tan Sri Zainuddin Maidin bertindak lambat oleh pihak yang bertanggung jawab membuatkan rakyat hilang keyakinan pada kerajaan dan rakyat akan mengangap kerajaan cuba membiarkan fahaman komunis dihidupkan semula, Segerakan tindakan kalau mahu sokongan dari rakyat yang setia.        

8 ulasan:

  1. Bukan ni saja yg KDN tak ambik tindakan. Yg kes Bersih 2.0 pun bila lagi nak ambik tindak dgn Ambiga dan kuncu-kuncunya?

    BalasPadam
  2. menteri KDN hanya pandai beri amaran takut nak ambil tindakan.

    BalasPadam
  3. Di England perancang demo dah pun masuk dalam, Malaysia baru nak dakwa.

    BalasPadam
  4. Ni lah motifnya, ambil tindakan lambat supaya rakyat hilang keyakinannya. Dah terang lagi bersuluh. Ada unsur sabotaj lah ni. Dalam kelambu sendiri pun bukan boleh percaya. Dalam PKR pun ada PKR lain. Dalam UMNO pun ada UMNO yang lain. Dalam PAS pun ada PAS yang lain. Dan diantara PAS,UMNO dan PKR pun ada campuran partai yang sama tetapi berlainan kem.
    Hanya satu saja yang tetap berdiri sendiri yaitu DAP. Memang dah jelas partai yang menentang islam, orang islam jugalah yang menghidupkan DAP.

    BalasPadam
  5. ambil tindakan kesemuanya, biar umno je tinggal, senang nak memerintah, apa yg dibuat tiada siapa yg soal, buat penjara bebanyak, yg ade pasti tak cukup....syor jadikan pangkor, tioman penjara isa...cepatlah buat, lepasni jimat duit tak payah buat plihan raya, duit yg ade boleh melancong, beli gelang, bagi bebudak tadika terpilih, bagi duit kt org umno yg hadir majlis pemimpin, kan ke duit ini, negara ini umno sdn. bhd. punya

    BalasPadam
  6. buat cepat sementara berkuasa, takut nanti jadi mubarak

    BalasPadam
  7. umno bukan nak memerentah sampai kiamat, cuma umno nak ajar pemimpin pembangkang yang biadap dan kurang ajar kepada sejarah negara dan yang buta sejarah, kalau sejarah pun tak tahu macam mana nak memerentah bangang ?

    BalasPadam
  8. SAMPAI KIAMATLAH, BANYAK LAGI HARTA NEGARA YG BLM DIJUAL....TERBARU TAPAK ANGKASAPURI

    BalasPadam