Jumaat, 2 September 2011

Fw: BODOH YANG TIDAK BOLEH DIAJAR

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Thu, 1 Sep 2011 20:44:29 -0700
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>; <norlizaizul@gmail.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>; <obm181253@gmail.com>
Subject: BODOH YANG TIDAK BOLEH DIAJAR

          Apa dah jadi dengan pemimpin-pemimpin pas sekarang ini sampai acara  menyambut hari kemerdekaan negara pun hendak di politikkan, kenyataan idris ahmad ajk pas pusat bahawa penerimaan rakyat menyambut kemerdekaan menjadi hambar kerana tindakan kerajaan barisan nasional menjadikan sambutan tersebut seolah-olah menyambut ulang tahun kelahiran umno, inilah yang terjadi apabila negara menyambut kemerdekaan seolah-olah negara merdeka ini hasil perjuangan umno sahaja.

          Kenapa harus dipolitikkan kemerdekaan negara, inilah sikap kurang ajar pemimpin pas sekarang ini tak payah lah nak jadi hero kepada dap laknattullah memang semua orang tahu bahawa pemimpin pas sekarang kebanyakan telah menjadi anjing suruhan dap, agama pun sanggup digadaikan jangan pula negara pun nak di gadai juga, sekarang barisan nasional masih memerentah pakatan haram kalau nak buat apa pun buat lah dinegeri yang pakatan haram memerentah,

          Kepada idris ahmad kalau nak bercakap fikirlah dahulu jangan ikut sedap mulut saja, orang yang bercakap tak pakai otak ialah orang yang menjadi barua kepada orang lain ( dap ) dan orang-orang yang tergulung dalam kumpulan orang munafik sebab sekarang ini sudah ramai pemimpin yang munafik terutama pemimpin-pemimpin parti pas (parti ajaran sesat) mereka ini mula disesatkan oleh dap apabila mereka menyertai pakatan haram (pr) selepas itu ramai pemimpin pas jadi munafik dan dimurtadkan oleh dap secara perlahan-lahan tampa disedari .

          Semasa menyambut kemerdekaan dimana pas ketika itu ? sebelum merdeka apa yang pas buat tiba-tiba sekarang baru nak bersuara setelah lebeh dari 50 tahun malaysia merdeka, kalau dahulu pas kesaorangan tetapi apabila mula berkawan dengan dap maka pas telah dihasut oleh dap demi ingin menjadi pemimpin negara maka pas terpaksa mengorbankan perjuangan sebenar, kalau dulu karpal singh musuh pas tetapi hari ini karpal singh adalah sahabat seperjuangan, disini sudah jelas lidah pemimpin-pemimpin pas sekarang bukan lagi  bercabang malah bercabang-cabang.

6 ulasan:

  1. Ya allah,

    Mengapalah engkau jelmakan pemimpin pemimpin PAS dari golongan melayu yang bodoh bodoh, kurang ajar,barua DAP,mulut celupar, bangang bangang, biadab, pendendam, pecacai DAP,tumpul pemikiran, cakap tak serupa bikin dan hanya cakap bedegar degar, cetek pemikiran tak berwawasan untuk negara, buta hati, buta sejarah dll sama ada di peringkat mursyidulnya sehingga ke peringkat AJK parti tersebut sehingga tidak boleh diajar lagi.

    Saya kesian kepada ahli biasa PAS yg tak tau ujung pangkal cuma beri sokongan buta kepada pemimpin pemimpin sebegini. Dah lah kebanyakan ahli ahli akar umbi ni orang orang desa yg hidup sederhana tapi kenyang dengan ceramah ceramah kosong pemimpin pemimpin ini dan nasib mereka kebanyakkan tak terbela. jika ada musibah Pemimpin PAS ni entah kemana.

    BalasPadam
  2. Allah jelmakan manusia2 yang sedang pimpim PAS sekarang untuk umat manusia menggunakan 'akal mereka..., sepertimana Allah jelmakan Abu Jahal dan Firaun...

    Yang mulut baik masuk syurga..., yang mulut jahat masuk neraka....!

    BalasPadam
  3. saya lg kesian kt penyokong tegar umno, pemimpin mkn daging, dia makan kuah basi, lepas tu apa saja kata pemimpin diangguknya saja..mcm tekukur plk

    BalasPadam
  4. Kesian pengikut PAS, sudah hilang peduman dan panduan. Semua telah ikut cakap dan dikudai oleh Kafir Harbi. Di mana sudah Hadis dan Al Quran yang menjadi intipati perjuangan dahulu. Semua kata-kata nista yang diucapkan kepada UMNO sudah terpalit kepada pemimpin PAS. Allah sudah beri pembalasanNYa.Jika dulu Pas Kafirkan UMNO kerana berkerja sama dengan MCA dan MIC tapi kini PAS buka saja bekerjasama tetapi mengikut perintah dan arahan dari pada Kafir HArbi DAP. Jelas pemimpin PAS sudah jatuh pada Munafikum...kesian dengan pengikut yang terlalu bertaklid membabi buta dengan PAS tanpa guna akli yang dikurniakan Allah S.W.T...insaflah...Amin

    BalasPadam
  5. ikrar pasti Quraan dan Sunnah ikutan, jihat cita2, umno? Kebangsaan...Islam ajo ke? British tak....kesian

    BalasPadam
  6. Penyokong pas tak tahu apa sebenarnya perjuangan mrk. Mrk cuma taksub pada pemimpin songsang. Memang mereka mengalami kebebalan minda. Bodoh yg tak bole diajar. Buta hati dan akal.. Kasihan

    BalasPadam