Khamis, 15 September 2011

Fw: UMNO TAK PERNAH TAKUT DENGAN PAS KOMUNIS

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Wed, 14 Sep 2011 21:02:15 -0700
To: <taipingmali@gmail.com>; <irwanfahmi@hotmail.com>; <rosezie2003@yahoo.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>; <obm181253@gmail.com>
Subject: UMNO TAK PERNAH TAKUT DENGAN PAS KOMUNIS

          Ketua penerangan pas tuan ibrahim tuan man (anjing belaan dap) sekali lagi bercakap macam orang gila babi kononnya umno takut berdebat dalan isu perjuang kemerdekaan diantara mat sabu lahanat dengan mahyuddin yasin  tpm siapa mat sabu ? layakah mat sabu nak berdebat dengan mahyuddin ? kalau kail panjang sejengkal jangan lautan hendak diduga.

          Seperti yang dinyatakan oleh tuan ibrahin debat ini berbentuk ilmiah apa ilmiah setiap kali ada program yang dibuat tiap kali penyokong pas bersikap kurang ajar ambil contoh program bersama mufti perak Tan Seri Harun Sani apa penyokong pas buat ? berok dalam zoo taiping pun ada adap tapi penyokong pas macam apa ? didik dulu penyokong sendiri kalau mereka dah pandai menjaga adap baru kita buka gelangang  terutama pemimpin pas itu sendiri kerana belajar beradap ini pemimpin pas pun masih ramai yang bersikap kurang ajar jadi bagaimana nak ajar penyokong supaya beradap.

          Boleh kami katakan disini kalau dengan parti pas tak perlu ada perbincang  kerana pas sekarang boleh diangap seperti yahudi kerana didalam al-quran ada menyebut kalau dengan yahudi tak perlu berunding jadi dengan pas pun tak perlu berunding kerana puak-puak ini sekarang telah hilang pertimbangan sesama agama bangsa, mereka tolak umno yang beragama dan mereka kafirkan umno tetapi mereka terima dap yang terang-terang  menentang islam sebagai rakan seperjuang untuk menentang umno apa pendirian sebenar mereka terhadap agama bangsa.

          Pembatalan debat ini adalah jalan terbaik bagi mahyudin kerana kalau dia teruskan juga bermakna mahyuddin telah menghina umno mat sabu tidak layak untuk berdebat dengan mahyuddin, walau bagaimana pun seperti yang dinyatakan oleh tuan ibrahim yang menyokong perjuangan  komunis pas tetap akur dengan keputusan yang dibuat oleh mahyuddin walau pun keputusan itu mengecewakan banyak pihak, sebenarnya tidak ada siapa yang kecewa kerana rakyat malaysia keseluruhannya  tidak buta sejarah cuma yang buta sejarah ialah penyokong-penyokong parti pas munafik sahaja.

          Kepada tuan ibrahim yang sama juga buta sejarah seperti mat sabu sebenarnya mahyuddin suruh mat sabu bertaubat kerana mat sabu telah pun murtad terkeluar dari islam sebab menyokong perjuangan komunis KERANA IKRAL PERJUANGAN KOMUNIS YANG PERTAMA IALAH TIDAK PERCAYA ADANYA TUHAN JADI KALAU MAT SABU MENYOKONG PERJUANGAN KOMUNIS APA HUKUMNYA TANYA LAH KEPADA ULAMA TERUMPH KAYU NIK AZIZ MUNGKIN NIK AZIZ AKAN KATA TAK SALAH KERANA DIA PUN DAH JADI ANJING BELAAN DAP LAKNATTULLAH manusia yang langsung tak boleh pakai sangup gadai agama demi kepentingan politik.

          WALAU APA PUN MAHYUDDIN MASEH SAYANG KEPADA MAT SABU DAN SEMUA KEPIMPINAN PAS ITU SEBAB DIA SURUH MAT SABU BERTAUBAT CEPAT-CEPAT DAN SEDAR APA YANG SEDANG MAT SABU BUAT ADALAH PERKARA YANG SALAH DISEGI AGAMA DAN UNDANG-UNDANG NEGARA, seharunya kepimpinan pas patut beterima kasih kepada mahyuddin  beliau bukan sahaja saorang pemimpin negara malah sorang berpengetahuan tentang agama, jadi kepada penyokong pas buka mata buka minda jangan terlalu bersifat jumut kepada perjuangan politik yang memperdagangkan agama mari kita sama-sama bersatu atas nama agama islam dan  bangsa melayu.