Sabtu, 8 Oktober 2011

Fw: APA DAH JADI

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.


From: othman mohamed <othmanmohamed6667@gmail.com>
Date: Sat, 8 Oct 2011 04:27:45 -0700
To: <taipingmali@gmail.com>; <tapakukuhiring@gmail.com>
Cc: <othmanmohamed6667@gmail.com>
Subject: APA DAH JADI

          Apa dah jadi dengan kepimpinan pas yang diketuai  hadi awang ? kenapa pula nak bermuzakarah dengan umno,mufti dan raja-raja ! demi untuk melaksanakan hukum hudud ala pas.

          Seperti yang diperkatakan oleh hadi awang mahu bermuzakarah dengan umno kerana umno ada biro agama dan raja-raja ada mufti kenapa baru sekarang mahu bersama umno dan mufti untuk bermuzakarah sedang kan dahulu nik aziz tidak mahu bekerjasama dengan umno dan beliau sanggup bekerjasama dengan syaitan.

          Suka di ingatkan kepada semua kepimpinan pas ingat kembali apa yang pernah diucapkan oleh mr karpal singh langkah mayat saya dahulu kalau mahu menjadikan malaysia negara islam, jadi jangan sekali-kali pas menuduh umno menjadi penghalang untuk pas melaksanakan hudud kerana bukan umno yang menjadi penghalang nya .

          Walau apa pun kami ingin bertanya apakah hadi awang sekarang ini sudah ada rasa insaf dan saitan yang menjadi sahabat kepada nik aziz sudah memberi kebenaran kepada pemimpin pas untuk bermuzakarah dengan umno, yang menentang hudud sebenar nya ialah dap laknattullah bukan umno.