Isnin, 31 Oktober 2011

Kenyataan PAS yang mengkafirkan diri sendiri.

PAS parti gila



Datuk Mustafa Ali percaya sistem dua parti adalah jawapan untuk menamatkan (BN) yang kuat Barisan Nasional (BN) peraturan 54 tahun dan telah menggesa rakan-rakan PAS untuk berusaha ke arah matlamat tersebut dalam pemilihan yang akan datang negara.

Harakah Harian melaporkan yang PAS setiausaha-umum sebagai berkata sistem dua parti akan boleh dicapai dalam tempoh lima hingga 10 tahun, tetapi adalah sukar sekarang kerana teragak-agak dari beberapa ahli-ahli parti yang bertanya jika mereka adalah menjejaskan pelan muktamad parti itu untuk menjadikan Malaysia Islam negeri.


Parti Islam telah bekerjasama dengan DAP yang sekular dan PKR reformasi untuk membentuk satu pakatan politik selepas menewaskan parti pemerintah dalam pilihan raya 2008 mercu tanda untuk mengambil lima buah negeri.


"Sistem dua parti adalah penting untuk PAS dan Pakatan Rakyat (PR) kerana ia akan memudahkan usaha bersama untuk mengalahkan BN dalam pilihan raya," kertas parti politik memetik Mustafa sebagai berkata hari ini.


"Hanya dengan sistem dua parti PAS, PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat boleh berdiri di bawah satu simbol seperti yang dilakukan oleh parti-parti komponen BN semasa pilihan raya," tambah beliau untuk memujuk ahli-ahli parti faedah bekerja bersama-sama dengan rakan-rakan kedua-dua yang telah matlamat politik mereka berbeza.


Beliau berkata parti-parti pembangkang berjaya menafikan BN dua pertiga memegang merebut 84 daripada 222 kerusi di Dewan Rakyat pada pemilihan akhir, dan merampas Kedah, Pulau Pinang, Perak dan Selangor di samping mengekalkan Kelantan.


Mustafa berkata ahli-ahli PAS mesti menerima bahawa kerjasama antara ketiga-tiga pihak PR adalah satu-satunya jalan ke hadapan bagi pihak pembangkang untuk mengambil lebih Putrajaya.


Beliau berkata kerjasama politik, yang dia dipanggil konsep "tahaluf Siyasi" adalah pendekatan politik yang jauh berbeza daripada dasar memperjuangkan sebuah negara Islam.


Itu, Mustafa berkata, apa yang mengelirukan ahli-ahli PAS. Beliau berkata jentera maklumat yang parti itu telah diarahkan untuk menyebarkan maklumat ini supaya anggota akar umbi lebih memahami tolak kerjasama politik dengan sekutu-sekutunya yang tidak semestinya berkongsi paksaan agama mereka.
TM_Note;

Tahniah lah Cikgu Pas dengan idea sistem dua parti, tetapi sejak zaman Semangat 46 , Pas dan Dap gagal bergabung atas satu bendera seperti BN.

Berkuburnya Semangat 46 dan muncul pula Parti Keadilan Rakyat sejak 1999 sehingga kini pakatan hanya tinggal pada nama sahaja tetapi tidak berdaftar dan tidak mampu untuk menggunakan satu logo dan satu bendera seperti mana BN lakukan.

Sudah lah Chegu Pas, usah lah menipu rakyat. Pas hari ini bukan laknatullah,  Pas yang kafir, Pas yang sesat dan menyesatkan.

Mungkin generasi muda masih belum tahu sejarah Pas.

Pas sebenarnya muncul kerana dendam dan dengki khianat terhadap kekalahan pemimpin mereka dalam pemilihan pucuk pimpinan Umno.

Pas bersumpah di Gunung Semanggul akan menentang Umno dimana sahaja. Pas melabelkan orang Umno sebagai kafir kerana bekerjasama dengan Mca dan Mic dalam PRU yang pertama dalam tahun 1955.

Jika dahulu Umno kafir kerana Mca dan Mic. hari ini Pas lebih kafir kerana Dap sekular dan kafir harbi. Pas juga sesat kerana bersekutu dengan Parti Homoseksual yang menghalalkan seks songsang dan menghalalkan murtad.