Khamis, 27 Oktober 2011

Labun Cikgu Lin: luahan rasa hati kepada Najib



PRU 1995 saya diamanahkan sebagai Setiausaha Bilik Gerakan DUN Bota. Kesempatan ini saya gunakan untuk mempraktikkan apa yang saya fikirkan selama ini iatu MEMPRAKTIKKAN SATU PROGRAM PENCERAPAN YANG CEPAT, TEPAT, BERKUANTITI dan BERKUALITI SERTA SENANG, RINGKAS SERTA CEPAT UNTUK DITERJEMAHKAN.

Program yang saya gunakan pakai semasa itu adalah "FORMTOOL". Setelah selesai saya memberi taklimat dengan menggunakan PPSP ASAS, Mantan MB Perak mengamanahkan kepada saya "MENANGKAH WAN AINON KAMU".

Dalam arahan Mantan MB ini sejumlah RM50,000.00 diarahkan "BERI KEPADA CIKGULIN" ..... "TAPI YANG SAMPAI .... HANYA RM200.00 SAHAJA" .... "LAPORAN KEPADA MANTAN MB ... CIKGULIN DAH AMBIL RM30,000.00". (TRAJEDI PALING SEDIH DALAM HIDUP SAYA .....selepas itu saya DIHINA, TERHINA, TERPINGGIR ... hingga saya MEMBAWA DIRI KE MANJUNG ..... TURUN PANGKAT kemungkinan disebabkan KES MAHKAMAH ... gunapakai duit untuk PRU 1995 berkenaan).


PRU 1999, saya sebagai PENYELARAS PERLIMEN LUMUT (Lantikan Secara Peribadi oleh Ketua Bahagian). PPSP telah menggunakan Program EXCELL. Taklimat untuk Wakil BN Pusat menggunakan Program ini. Pencerapan untuk Calon BN (Parlimen Lumut, DUN Pasir Panjang dan DUN Pangkor) saya lakukan setiap AKHIR MALAM dengan MEMINDA DAERAH MENGUNDI TERTENTU SAHAJA (jika ada POSITIF or NEGATIF).

Parlimen Lumut, DUN Pasir Panjang dan DUN Pangkor dapat diselamatkan dengan MENGKAJI PROGRAM PPSP INI SECARA TERPERINCI.

Malangnya, Parlimen Parit, DUN Bota dan DUN Bota yang saya tinggalkan ... KALAH SEMUA. Apabila digunakan Program PPSP ini, Daerah Mengundi Telok Bakong merupakan DAERAH MENGUNDI "DEFISIT TERUK" ... ( > - 70% berbanding PRU 1995).

Tahun 2002, saya dijemput oleh Ketua Bahagian Parit agar menjadi PENYELARAS OPERASI TEBUS untuk seluruh Parlimen Parit. Jadi, satu kajian telah saya lakukan dengan menggunakan Program PPSP ini, saya dapat menyimpan semua maklumat SETIAP DAERAH MENGUNDI dan AKHIRNYA ..... MENANG DALAM PRU 2004.


http://beritaperakterkini.blogspot.com/