Rabu, 26 Oktober 2011

Terburai Part I : Parti Ajaran Sesat (PAS) Pas tubuhkan kumpulan militan




Video diatas menjelaskan mengenai kewujudan Kem Latihan Ketenteraan buat Ahlol PAS terutama yang menjawat jawatan Pengawal Keselamatan PAS di Selatan Thailand.

Mengikut apa yang dinyatakan oleh Ustaz Saidi, mereka yang mendapat latihan dikem tersebut diberi latihan pertempuran dan juga Senjata.

Apakah pihak Keselamatan Malaysia terlepas pandang dengan apa yang telah dinyatakan oleh Ustaz Saidi ini? APakah kita sebagai kerajaan yang berdaulat membiarkan pekara ini wujud?

Al Maunah merupakan ahli PAS yang juga mendapat latihan ketenteraan di Selantan Thai sebelum bergiat aktif dan kemudiannya melakukan peperangan ke atas YDP Agong dan Kerajaan Malaysia.

Apakah kita lupa? Isu Al Maunah turut disokong PAS dengan menyatakan sokongan mereka ke atas Al Maunah. Apakah kerajaan terutama pihak Keselamatan seperti PDRM, TENTERA, MKN, dan lain lain agensi hanya menutup mata diatas apa yang dilakukan PAS ini?

Gomo yakin jika Kelantan Tumbang pada PRU 13 ini dan negeri tersebut berada dibawah pentadbiran Barisan Nasional adalah tidak mustahil akan wujud persekentaan yang mana mungkin akan mengakibatkan kehilangan nyawa. Pohon Pihak Keselamatan Negara PDRM,TENTERA, MKN dan mana mana agensi yang berkenaan menyiasat secara detail apa yang dinyatakan oleh Ustaz Saidi sepetimana didalam Video diatas. Jangan Biarkan Pekara Ini Membawa Musibat kepada negara Malaysia.