Selasa, 1 November 2011

Najib disanjung dan dihina di Perth


NAJIB NICKED AT CHOGM,PERTH.


Ahli DAP totok

Anak-anak yang lupa sejarah

Tak faham falsafah Ruku Negara

Lu lebih baik jangan balik Malaysia lah!

Jenis tak tau untung dan tak sedar diri.

Bangsat

Pecacai Dap dan Pap





Pergi balik Tongsan lah

Ini apa dia tahu tentang perlembagaan negara.

Rupa Pengkhianat Negara.

Lu jangan balik Malaysia tau! Bangsat!

Anak Merdeka yang tak faham sosio budaya



Barua Dap

Lu Langsi Lu Mati

Tak berterima kasih apa yang mereka dapat


TM_Note:

Gambar di atas adalah sebahagian daripada rakyat Malaysia atau bekas rakyat Malaysia yang kurang ajar, Kerajaan tidak pernah mengajar rakyatnya bersikap kurang ajar sedemikian rupa, dari kecil kita diasuh dan dididik oleh guru-guru supaya mempunyai nilai-nilai yang baik.


Puak-puak ini bukan tahu apa tentang politik dan pentadbiran negara. Apa yang dibuat oleh kerajaan tidak ada yang baik, bahkan belanjawan negara baru-baru ini pun dianggap palsu dan tak akan dilakukan.


Ada yang mempertikai boleh percayakan kerajaan akan menyambung usia persaraan sehingga 60 tahun. Betulkah kerajaan mahu naik gaji, bila mau dapat? Oii nak nai gaji kah, nak sambung sampai 60 ka, bukan kah itu semua dah dibentang dan diluluskan, tunggu sajalah.


Dap, Pas dan Pkr  tak ada kerja lain selain daripada menghasut rakyat. puak-puak ini percaya seratus peratus apa kata pembangkang.


Tak cukup dengan tuduhan, tanya lagi, "You ingat BN buat semua betul kah?  Ya, memang betul,  cuma hari ini dalam kerajaan bukan sahaja ahli politik yang buat kerja serba serbi.  Mereka ahli politik yang  dipilih oleh rakyat untuk menggubal undang-undang di parlimen dan menjadi kuasa eksekutif untuk memastikan permintaan rakyat dilaksanakan.


Cuma masalah sekarang terdapat ramai kakitangan kerajaan yang cuba sabotaj parti yang memerintah, cuba lihat laporan audit 2010.  Tujuh kementerian dikritik hebat, sekolah tadika kemas di Kedah juga dikritik kerana gagal mengurus stok dengan baik.


Giat Mara beli gula berpuluh ringgit sekilogram, dua tahun lagi sebatang pemutar skru berharga beribu ringgit. Mereka (pegawai kerajaan ) buat salah, BN yang mendapat nama busuk.



Berbalik kepada demo di Perth baru-baru ini, bukan semua yang menentang Najib. Ramai lagi yang datang dan menyambut ketibaan Najib dengan suasana yang harmoni dan mesra. Siap dengan mengibarkan bendera Malaysia lagi. Rujuk blog Rocky Bru.

Kebanyakan yang menentang kerajaan dan berdemo di Perth adalah orang Cina yang pro pembangakang iaitu Dap. Agenda mereka mudah saja, Umno perlu dijatuhkan. Malaysia perlu menjadi negara sekular dan Islam perlu dihapuskan. Malaysia perlu menjadi seperti Singapore. [ Ketuanan Melayu ] dihapuskan. Inilah matlamat dan perjuangan parti Lim anak beranak.

Pemimpin Pas yang tongong
Sebab itulah orang Melayu perlu menyekat kemaraaan Dap yang cukup rasis.  Nak harapkan Pas?  Pas pun bukan Islam, mereka parti sesat yang anti Sunnah Wal Jamaah.

Puak-puak yang berdemo ini bukannya faham tentang kontrak sosial dan konsep jus soli datuk nenek mereka dahulu.

Pernah seorang rakan menceritakan kekesalannya terhadap seorang rakan pejabatnya yang membawa daging babi untuk dimakan di pejabat dan kemudian mencuci bekas-bekas makanan di sinki yang ada dipejabat, sedangkan dalam pejabat tersebut ramai yang beragama Islam.

Ini menunjukkan beliau tidak faham adat Melayu dan tidak faham pantang larang dalam agama Islam. Sebagai rakyat Malaysia yang sudah 54 tahun merdeka peristiwa tersebut tidak harus berlaku.