Selasa, 1 November 2011

Nga Kor Ming Gampang pergi mampos lah

PAS turut bersekutu dengan pauk-puak laknatullah

TM cukup panas telinga dengan kebiadapan cina Nga Kor Ming yang mendesak Seri Paduka Sultan Perak melucutkan gelaran Dato kepada bekas Adun Jelapang iaitu Dato He Yit Foong kerana kes mempertahankan maruah apabila dihina dan dicela oleh Si Tempang Laknat dari Aulong Taiping.


DAP Negeri memohon dan merayu kepada Sultan Perak, Sultan Azlan Shah agar melucutkan gelaran ‘Datuk’ yang dikurniakan kepada Adun Jelapang, Datuk Hee Yit Foong memandangkan keputusan Mahkamah Rayuan berhubung kes sembur lada turut berpihak kepada Adun Aulong, Yew Tian Hoe.Setiausahanya, Nga Kor Ming berkata, gelaran itu harus dilucutkan daripada Yit Foong kerana institusi kehakiman sudah membuktikan bahawa Adun Jelapang terbabit didapati bersalah dalam kes berkenaan.
Nga harus malu kerana dia lupa bahawa Dato Seri Anwar Ibrahim dan Dato Seri Nizar Jamaluddin juga perlu ditarik balik gelarannya tetapi pihak istana tidak pun melakukannya.

Inilah yang dinamakan kurang ajar, belum lagi dapat memerintah Malaysia, sudah biadap terhadap Sultan. Untuk maklumat lanjut sila ke laman blog ini. ( KLIK DISINI)