Rabu, 2 November 2011

Program 60 tahun Pas Penipu Rakyat di Perak

Pas sebuah parti sesat yang memperalatkan agama Islam untuk kepentingan politik dendam,  khianat , busuk hati telah menyambut ulangtahun ke 60 di Masjid Tinggi, Bagan Serai baru-baru ini.

Angka kehadiran juga berubah-rubah, ada kata 10 ribu, ada kata 20 ribu , ada pula yang kata 25 ribu dan mungkin esok akan sebut 50 ribu pula. Ini lah kelaziman Pas yang kuat pembohong.

Apa yang akan TM dedahkan kali ini ialah penglibatan seorang kakitangan kerajaan berjawatan guru yang mempunyai ijazah kedoktoran bergelar Doktor PhD.  Beliau seorang guru di sebuah sekolah di Penang, begitu juga dengan isterinya juga seorang pensyarah di sebuah IPG Bainun.

Doktor ini merupakan lepasan maktab perguruan tersohor di Tanjung Malim. Seorang pemidato terbaik yang kerap terlibat dengan program-program jabatan dan sebagainya, beliau berasal dari Bagan Datoh Perak.

Hari ini beliau menyokong Pas dan kemungkinan akan menjadi calon Pas dengan bersandarkan title PhD. Pas juga akan berbangga dengan mengusing beliau ke sana ke mari kerana beliau seorang PhD.

Sedarlah bahawa kerana adanya sebuah kerajaan yang adil, yang menyediakan segala kemudahan dan keperluan kepada rakyat, kita hari ini mampu hidup mewah dan mampu hidup dengan penuh bergaya. Semuanya kerana usaha kerajaan.

Guru ini telah lupa segala jasa-jasa kerajaan dan akhirnya berpaling tadah dan menentang kerajaan yang telah banyak berjasa kepada beliau, isteri beliau dan anak-anak beliau.

Dengan muka yang tak malu beliau berada di pentas Pas pada malam itu untuk menjadi moderator dalam forum 'Siapa Pejuang Kemerdekaan?' panel penceramah pada malam itu ialah tak lain dan tak bukan Penderhaka kerajaan Prof Dr Aziz Bari dan Penderhaka [yang kena buang dari ITM] Mohammad bin Sabu atau Mat Sabu.

Moderator yang TM anggap pengkhianat dan penderhaka itu ialah Cikgu Azhar atau Dr Azhar bin ******** dari Bagan Datoh Perak, kini menetap di Bagan Serai di belakang Petronas.

Ini bermakna pada malam itu, dua orang kakitangan kerajaan yang hidup atas rezeki kerajaan bangun dan menentang kerajaan.

Weiiii! Kalau berani silalah letak jawatan, tak guna makan duit kerajaan untuk membesarkan keluarga kamu.....makan duit haram.