Selasa, 13 Disember 2011

Apa pula helah parti Islam PAS?

Dalam Mahkamah Tinggi pada Isnin Peguam Utama Datuk Seri Anwar Ibrahim, Karpal Singh merumuskan kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara BERLAKU atas dasar suka sama suka. Suka sama suka atau cara terpaksa, ianya tetap LIWAT

Dengan kenyataan Peguam Karpal telah tertunai sudah solat hajat yang dibuat oleh PAS.

Pas telah buat solat hajat mohon petunjuk dan bala ke atas Umno dan mahmakah yang kononnya mengaibkan dan menfitnah Anwar.

Sekarang kenyataan yang terang lagi bersuluh telah dibuat oleh Karpal. Apakah Pas tidak percaya kepada Karpal? Apakah Karpal ingin mengaib dan menfitnah Anwar?

Karpal hanya peguam pembela yang sudah habis akal, habis modal untuk membela Anwar dan cara terbaik ialah liwat berlaku suka sama suka.

Akan tetapi umum perlu tahu, mahkamah pernah menerima kes suami merogol isteri dan kes liwat antara Anwar dan Saiful juga bole disamakan kes suamai rogol isteri, Apa lagi jika Anwar meliwat Saiful, Paksa atau tidak, ia tetap berlaku. Anwar seorang tua telah meliwat Saiful yang boleh disamakan sebagai anak.

Anwar sepatutnya menjaga dan melindungi Anwar tetapi apa yang berlaku sama seperti pepatah Melayu, Haruan makan anak atau Harapkan pagar, pagar makan padi.

Akhir Kalam , Rakyat perlu menolak Anwar dan sekutunya daripada diangkat menjadi pemimpin.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.