Sabtu, 3 Mac 2012

Saya menulis di sini kerana perlukan bantuan teramat sekali.

Saya Mohd Haniff Sathia bin Abdullah. No. tel 0176755208.
Saya menulis di sini kerana perlukan bantuan teramat sekali.
  1. Saya sangat sangat perlukan RM12,000 untuk menyelesaikan hutang dari kredit along.sudah lama saya cari dan minta pertolongan sampai sekarang tak ada yang positif untuk menyelesaikan . 
  2. setiap bulan saya bayar RM1200.00 dan gaji saya baru RM2500.00.
  3. Saya perlu bayar rumah, belanja anak, belanja persekolahan 4 orang anak. Isteri tak kerja.
  4. Masalah Perkeso. Saya mengalami kemalangan semasa bertugas,dan Spinal disk saya rosak dan dibedah pada tahun 2008. 
  5. Dan tidak bekerja selama 8 bulan. Saya cuba dapatkan rayuan Perkeso membuat bayaran cuti sakit saya. Tetapi dah berlalu 2 tahun tapi tak ada apa apa yang positif. setiap bulan di tangguh, katanya surat doktor tak siap siap lagi, dah hampir 6 bulan perkara yang sama. 
  6. Saya tak tahu nak mengadu pada siapa. Hutang saya makin banyak. Kerja tak senang hati. Nak pinjam bank nama blacklist. SUSAH saya, siapa boleh bantu saya .