Jumaat, 20 Julai 2012

Pas Beruk : Kesian tengok si gemuk


"Aku nak balik,, sabaq lah abang" kata adik dia
orang lain tengok magic show

Ini baru duduk dan bantah

Kesian dan sedih tengok orang Pas yang diusung oleh pemimpin mereka untuk turut serta dalam demo di Kemta Batu 4 Kamunting. Abang ini nak bawa badan pun dah tak larat. Kerana RM 50 seorang abang ni sanggup turun.

1 ulasan:

  1. "Kerana rm50 seorang abang ni sanggup turun"Bunyi macam biasa dengar saja.Mungkin bro biasa sangat buat benda??

    BalasPadam