Rabu, 19 September 2012

DUN Batu Kurau: Rosli Iman Kacang Hantu



Rosli Iman seorang facebooker dari Batu Kurau Perak cukup membuatkan facebooker Umno Larut pening kepala.

TM sudah banyak kali menerima aduan dari kawan-kawan di sana dan mengikuti perkembangan di timeline beliau.

Tugas Rosli Iman ialah mencari isu-isu yang boleh menjadi kontroversi dan menjatuhkan kredibiliti pemimpin Umno yang menguasai kerusi parlimen Larut dan tiga adun iaitu Batu Kurau, Kubu Gajah dan Selama, namun fokus Rosli Iman ialah kawasan Batu Kurau tempat asal beliau dilahirkan. Kini berusia dalam lingkungan 29 tahun berdasarkan maklumat dalam FB beliau.

Timeline beliau tak banyak isi dan rakan-rakan FB nya hanya 226 orang dan tugasnya ialah mengganggu wall orang lain terutama orang-orang Umno.

15 September 2012, Rosli Iman sekali lagi menyerang wall FB Zul Mohd dalam isu protokol kerusi YB Dato Hamzah di Persidangan Perwakilan Umno Larut.

Peluang ini diambil oleh TM untuk attack beliau habis-habisan, dan akibatnya beliau terus membuang semua gambar beliau dari akaun FBnya.

Rosli Iman kacang hantu ini adalah dari kelompok Mahasewel dan rakan Adam Adli, mereka lah yang bertanggung jawab menurunkan bendera PM kita di PWTC, terlibat dengan demo di Dataran Merdeka, mengancam untuk mengganggu Himpunan Jutaan Belia di Putra Jaya dan terkini sibuk dengan demo pelajar yang menuntut pilihan raya kampus yang bersih. Rosli Iman merupakan aktivis pro pembangkang yang mendapat upah hasil lendir oleh pemimpin LGBT.

Kemungkinan akaun FB beliau akan ditutup dan akan muncul dengan nama lain. Kita tunggu dan lihat sahaja , jika beliau masih mengganas kita ketuk pintu rumah dia tengah-tengah malam, biar dia tak boleh tidur malam semalam dua.