Isnin, 3 September 2012

Harakah utusan rasmi Syiah




Kalau nak tahu siapa Ayatussyaitan Ali Khamenei ni, lihat gambar screenshot twitter dia. Dia ni maharaja lawak. Antaranya:
wali keramat:
Gambar 1: Ayatussyaithon Ali Khomenie: Aku sedang duduk bersama anak perempuan kecilku dan tiba-tiba ular besar melintas depan kami. Kami terlalu takut dan aku cuba membunuhnya. Ular itu melihat aku dan berkata "aku tidak akan mencederakan kau". Maka aku pun membiarkan ia. Kemudian ular itu menangis dan memukul dirinya dengan ekornya. Aku menangis menyaksikan kejadian itu.
Komen Syeikh Syaithan Hasan as-Safar: wahai wali Allah, jangan kau ceritakan itu kepada orang awam, nanti ramai akan jadi gila kerana mendengar kisahmu itu
Gambar 2: "Masih aku ingat suatu keadaan sukar yang terjadi kepadaku pada hari berlakunya letupan bangunan pada 11 September, ketika itu aku sedang berada ditingkat paling atas bangunan tersebut. Tika itu aku melihat sebuah kapal terbang datang. Lantas aku pun menyebutkan "Ya Husain", kemudian aku pun menukarkan serbanku menjadi payung terjun dan aku telah mendarat dengan selamat."
Gambar 3: hari ini saya pergi ke pantai di mana perairannya begitu masin dan tiada siapa yang suka pergi ke sana kerana kemasinan, apabila aku celup kaki aku tiba-tiba kemasinan telah hilang, saya menoleh ke belakang dan berkerumun ramai orang di belakang saya kerana hendak mandi di pantai ini!
Gambar 4: keratan akhbar harakah. Kononnya la dia menyelar, tak tahukah syiah ni taqiyyah?
Gambar 5: "Aku rindukan Sayyid Ayatullah Zahrsyadi. Tiba-tiba aku melihat beliau di dalam TV di siaran al-Kautsar sedang menyampaikan muhadharah. Lalu beliau pun tersenyum kepadaku, lalu aku pun memasukkan kedua tanganku ke dalam skrin TV, kemudian aku pun bersalaman dengan beliau"....