Isnin, 22 Oktober 2012

Guna lori untuk musnahkan kamera AES

Kamera AES ini tak akan menyembah bumi dengan sendirinya, ini adalah perbuatan biadap manusia yang tak berguna, TM yakin kamera ini dijatuhkan dengan menggunakan lori yang besar dengan sengaja, tak susah pun kalau nak buat, pandu lori dan geselkan bahagian badan kepada tiang kamera, pasti tumbang tiang tersebut. hatta tiang eleltrik jenis konkrit pun boleh tumbang angkara lori , ini lah tiang keluli yang kosong.

7 ulasan:

  1. Jahat giler.. rakyat Malaysia dh semakin ganas dn xtakut undang2.. pakai undang2 tentera lah baru pdn muka.

    BalasPadam
  2. malaysia boleh

    BalasPadam
  3. ni kerja orang tak bertamadun..apa salah kamera tu..hishh

    BalasPadam
  4. AES keterlaluan, padan muka

    BalasPadam
  5. Puak puak yg anti kerajaan dan polis lah yg buat ni semua tak kan tak tau siapa.

    BalasPadam
  6. AES keterlaluan??? Benda tu kamera je, yang keterlaluan manusia yang melanggar undang2

    BalasPadam
  7. tul tu bro..kte xhbs2 nk salahkan kerajaan je..tp ble ada pemandu samseng pancung kete kte..kte xsalahkan pemandu tu lak..sng2 je salahkan polis la, jpj la, mcm2 lg..tu lah rakyat kita..pandai bercakap dan komen, tp xda yg bernas yg bole dibangga dan dikongsi..hmmm

    BalasPadam