Ahad, 23 Disember 2012

Anak tekad untuk berkampung di Bangunan Felda

Geli ketiak bila dengar cakap anak Aliman. Dia kata Tan Seri Isa Samad bawa onar dan kacau bilau dalam Felda, Siapa yang bawa onar sebenarnya kalau bukan Mazlan Aliman.

Dia desak supaya politik tidak campur tangan dalam Felda, sedangkan PAS dan PKR sedang berusaha untuk menguasai Felda,

Felda jual minyak kepada Israel?

Weh! kalau minyak dijual kepada Brazil dan mereka jual kepada Israel , itu bukan maslah kita, Memang dajal lah anak Aliman ini..


10 ulasan:

  1. Ketawa bila mendengar cadangan aliman inie.
    Action macam budak2.
    Actually aliman...if you are really good and capable than Isa Samad...provides another solutions to make Felda more profitable organisation. And let the people be the judge.

    BalasPadam
  2. Aku tak kesah pasal FELDA jual minyak sawit pada Israel lantak lah .Tapi aku tetap akan tak puas hati pasal pembolotan dan penyerahan harta FELDA Holding kepada FGVH itu merompak namanya .Najib sebagai ketua penyamun isa samad sebagai pembuka kunci dan ismail sabri sebagai tunjuk jalan dan luluskan .Sampai mati pun akau akan tentang pengapongan saham FGVH diBSKL.Kerajaan BN meyamun hak peneroka FELDA dan hak orang orang susah diseluruh negara dengan tidak membahagikan lot lot tanah yng tidak ada penghuni tetapi sebaliknya diniagakan .......memang sial tindakan merika yg terlibat .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini cakap orang bangang yang takda pelajaran. Bila masa kerajaan mengambil harta peneroka FELDA? Orang bangang tak dapat membezakan hak peneroka dan hak kerajaan. Yang diapongkan hanya hak kerajaan lah ngok........ Dulu mak bapak suruh pergi sekolah, tak mahu. Hisap fit, ponteng sekolah. Dah besar, menyusahkan orang.....

      Padam
  3. mamat ni bodoh betul, awal cakap jangan di politikan felda tapi jemput PAS dengan PKR minta tolong support sama...

    BalasPadam
  4. aku sokong kalau felda jangan dipolitikkan .. tapi apa ker jadahnya kau mintak PAS dan PKR support nko orang itu bukan parti POLITIK ker? kan banyak lagi NGO NGO yang berkecuali tidak pro kerajaan atau pembangkang boleh nko mintak.. bijak@ nko ni ada bodohnya nyer errkk.. tak faham aku.. aku tak sokong mana pihak tapi menyokong kesejahteraan dan kemakmuran rakyat..

    BalasPadam
  5. Bebal, Bodoh dan gila. Kata tak nak politik masuk campur dalam urusan FELDA. Yang kau duk pangil ahli PAS dan PKR untuk bersama tu apa ke jadah. Memang bodoh la...

    BalasPadam
  6. Cakap macam kepala "b"""h" tak kerat. Muka dan pendapat macam sial. Tanah kosong dan Felda niagakan untuk kebajikan ahli Felda dan rakyat Malaysia. Mengapa tak ambil peluang kemasan yang kerajaan sediakan. Kepala masuk air jadi bengong. Kata tak maw campur aduk pasal politik, tapi haramjadah tu bukan orang untuk mencari kepentingan politik murahan. Keluarga memang ramai jadi warga Felda, dah dapat banyak manfaat darinya.

    BalasPadam
  7. PAS semakin hancur akibat doa K.O yg memakan diri sendiri..

    BalasPadam
  8. orang Felda memang bodoh ,orang nak beri penerangan je,biar esok nanti senang..itu saja..patutla hanya orang bodoh je dalam felda.

    BalasPadam
  9. DEMOLE YANG HANCUR. PILIHANRAYA PUN TAK JUMPA TARIKH...

    BalasPadam