Isnin, 24 Disember 2012

Ride bantah Maizidul adalah agenda Pembangkang

Orang kuat Pas



Mana flyer bantah Mai?


Ramai Bikers Pas

Mangkok Jamban Zizan ini pasai apa pulak ?

Sah kerja Pas kerana ada ayat bikers tolak AES

Zizan penyokong Pas yang hidup atas hasil apa?




Mat Jinggay..

KL Bike Week telah diadakan di pada hari Sabtu dan telah berjaya menarik ribuan peserta serta pengunjung seluruh negara, tiba-tiba kita digemparkan dengan satu konvoi motosikal pelbagai kelas dari Shah Alam menuju ke Seri Pentas di Bandar Utama. 

Dalam ride ini sebenarnya adalah agenda parti politik pembangkang terutama Pas dan Pkr. Tujuan utama ialah untuk menempelak TV3 dan bukan agenda membantah Maizidul, Isu Maizidul adalah perkara kedua dan jika diikutkan ride ini tidak perlu dilakukan kerana pihak TV3 sudahpun memohon maaf kepada seluruh bikers. 
TV3 sudah pun mohon maaf sebelum ini
Setelah diteliti gambar dalam facebook jelas dan nyata ia adalah agenda jahat parti pembangkang yang menipu dan memperdaya kan bikers untuk membuat satu kerja yang sia-sia. 

ARC merupakan kelab penunggang motosikal pelbagai kelas yang ditubuhkan oleh Parti Pas. Memang kita tahu ramai biker adalah  Pro-Pas, dan kebanyakan mereka ialah ahli perniagaan yang banyak mendapat kontrak dengan kerajaan. 

Tetapi bila bercakap bab politik kerajaan semua tak betul tetapi mereka lupa bahawa duit yang mereka dapat adalah dari duit kerajaan BN yang Pas kata duit haram, duit hasil dari cukai judi, cukai arak, cukai pelacur dan sebagainya. 

Seruan kepada bikers supaya janganlah mudah terpedaya dengan dajal-dajal aljburi dan ajaran sesat Nik Aziz, maaflah saya tak sokong bikers campur aduk agenda politik dan sticker politik yang banyak dilekatkan pada motosikal.  " Real bikers do not mix with politics"

Satu lagi persoalan ialah kenapa ride tersebut disertai oleh motosikal berskala kecil termasuk kapcai dan skuter. 

Motosikal besar adalah mereka yang mempunyai kuasa melebihi 500cc ke atas. Apa barang bawa riders motosikal kecil.


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.421408074597651.96709.382077561864036&type=1