Ahad, 27 Januari 2013

Bila PKR tolak Majlis Syura Pas

Padan muka Nik Aziz kerana PKR mengenepikan keputusan Majlis Syura. Anwar kata " Dia tak tolak syura Pas tetapi menerima keputusan Hadi Awang yang bersetuju Kalimah Allah boleh diguna pakai oleh Kristian dalam bible bahasa Melayu."

Sekarang sah yang Anwar dan Pkr telah menolak golongan ulama Islam Pas.

Nik Aziz malu dan tebal muka lalu berkata " Anwar tidak setuju , itu dia punya pasal lah"

Setakat itu sahaja komen yang berapi dari Nik Aziz terhadap Anwar.

Ternyata Nik Aziz takut akan Anwar Ibrahim, sedangkan kita sudah dengar bagaimana hebatnya Nik Aziz menghina Umno kerana mengguna pakai perkataan kebangsaan dan bukan Islam dalam perkataan Umno (United Malay National Organization).

Nik Aziz juga mencela Umno dalam isu Hudud sedangkan Umno melaksanakan hukum qisas dan takzir. Ini isu Allah, dan ia lebih besar daripada isu hudud. Sepatutnya Nik Aziz mengkritik Anwar ayat-ayat yang lebih power.

Pecacai-pecacai Pas yang berada di bawah pun sudah sepi dan tak berkokok lagi kerana malu dengan perangai flip flop pemimpin atasan Pas.

Tunggu apa lagi, Pru 13 nanti undi lah DaP dan Pkr kerana kedua-dua parti ini menjanjikan dua syurga kepada ahlul Pas. Satu syurga Gay dan satu syurga Khalifah Lim Guan Eng Umar Abdul Aziz. Khalifah yang dipoja-poja oleh Mat Labu Naib Presiden Pas


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.