Rabu, 30 Januari 2013

Pemuda Pas Larut Meroyan Bila Pintu Futsal Dikunci

Ustaz Akmal Almenantuya sedang menunjukkan pintu gelanggang dikunci dengan 3 ketul mangga

Pada Disember 2011Pemuda Pas Larut telah berjaya mengadakan pertandingan Futsal di Gelanggang Futsal Pantai Besar yang dibina oleh kerajaan Umno.
Disember 2011 guna gelanggang tanpa izin
Pas dengan muka tak malu telah mengambil peluang untuk mengadakan pertandingan tanpa merujuk kepada jawatan kuasa yang mengurus gelanggang tersebut. Mereka main belasah sahaja kononnya gelanggang tersebut bukan duit Umno tetapi duit rakyat. Jadi mereka boleh lah main.
Anak Dara Pas
Ustaz  Toriq ni makan gaji dengan kerajaan pun teruja bertemu Bob Lokman
Minggu lepas Pas Larut berhasrat untuk menggunakan sekali lagi gelanggang tersebut tetapi kali ini pihak jawatan kuasa yang berjaya menghidu hasrat Pemuda Pas Larut telah bertindak mengunci gelanggang tersebut.
Ustaz Syahir ditugaskan membawa pemenang futsal makan angin sampai ke Sunwa Lagoon
Apa lagi Pemuda Pas Larut sumpah seranah berbakul-bakul kepada Umno Larut. Ini lah perangai Pas semua nak freee.. Umno kalau buat pertandingan futsal pun pergi sewa gelanggang berbayar di Kamunting bersebelahan kilang tayar Silverstone. Tak sibuk nak cari barang free macam Pas.
Kalau Umno main macam ni puas lah kena kutuk dengan Pas sebab nampak kepala lutut
Dahulu bukan main seronol anak-anak dara Pas yang tidak bertudung hadir untuk beramah mesra dengan Bob Lokman.  Kali ini mungkin mereka jemput ustazah mee segera Abby Abady agaknya.