Sabtu, 9 Februari 2013

091/02/13- Baru kena hukum sikit saja dah riuh rendah

Kuala Nerus - 200 bendera PAS yang dipasang oleh para petugas disepanjang jalan menuju ke tapak Himpunan Kebangkitan Rakyat -PAS Ganti Umno Kali Ke-7 (PGU7.0) telah dicabut dan dibuang merata-rata termasuk dihumban ke dalam anak sungai berhampiran.


Inilah yang dikatakan munafik, depa buat dajal kepada bendera BN tak apa, kalau orang buat kat depa riuh seantero dunia sampai buat repot polis.

Paling best ialah Pas menuduh ia kerja syaitan dan ditujukan kepada pemuda Umno yang kononnya telah dikenal pasti sebagai syaitan.

Bersabar saja lah,,dulu hangpa suka buat dajal kepada harta benda Umno dan Bn.

Pernah satu ketika dahulu dalam pilihan raya tahun 90an di Kampung Sungai Ara Batu Kurau Perak, semua  jenis bahan kempen milik BN dibuang oleh Pas kampung tersebut. Pasang lah apa benda pun, esok bila buat rondaan dan pemantauan semuanya benda hilang.

Bila pemuda-pemuda Umno mengintip tengah-tengah malam, rupa-rupanya pemuda-pemuda syaitan Pas kampung tersebut yang buat dajal, semua bahan-bahan kempen direntap, dikait dan dicabut dengan penuh kebencian dan di sumbat ke dalam kereta dan dibawa ke markas mereka untuk di sorok atau dilupuskan.

Terlalu banyak kalau nak diceritakan kisah kerja jahat setan-setan Pas ini. Yang paling menyedihkan yang buat kerja tersebut memakai serban atau sekurang-kurang kopiah putih berlambang bulan di kiri kanan.