Jumaat, 1 Mac 2013

BOB LOKMAN CAKAP GUNA KEPALA LUTUT

Bob Lokman mence­tus kontroversi apabila mendakwa program 'Janji Di Tepati'  anjuran kerajaan Barisan Nasional disifatkan lebih jahat dari iblis.
Semasa di rawat di Hospital Setan dan Iblis di Taiping, sebelah dia adalah munafikun dalam pemalsuan kubur Mat Indera


Psss.........: 


Nak tanya, iblis selalu bantu masyarakat, buat kebaikan kepada masyarakat dan menyatupadukan rakyat ke?

Oleh itu, Bob Lokman wajar berpindah ke negara lain kerana di Malaysia banyak harta-harta dan kemudahan awam semuanya dibina oleh iblis, jin dan setan.

Antara produk Jin dan Iblis ialah membina jalan raya, PLUS, Pusat pentadbiran Putrajaya, masjid yang bersepah di seluruh negara. membina klinik dan hospital, malah Bob Lokman pernah di rawat di Hospital Taiping milik jin dan setan setelah mengadu sakit dada selepas melahap hidangan dalam satu majlis ceramah politik di Taiping.

Ish ! Ish ! Ish !.....kalau nak cakap guna lah kepala hotak bukan dengan kepala diantara dua kepala lutut.

12 ulasan:

  1. Orang tepen kata Bodo Piang!

    BalasPadam
  2. Ni namanya buta hati.

    BalasPadam
  3. Pe ke hal yang bodoh dan benggap ni semua g masuk PAS nih. Gua pun tak paham lah. Ape nak jadi macam nih.

    BalasPadam
  4. Semakin lama semakin badut mat lembab al sembab ni. Pas berjaya menggunakan badut2 seperti ini untuk menterjemahkan tahap pemikiran pemimpin2 mereka.

    BalasPadam
  5. dia berhijrah org seni terjun ke dalam lubang tahi

    BalasPadam
  6. ye la...bapak jin boroi dah masuk wad sebab banyak makan kenduri kot.badan yg boroi tu banyak makan duit semasa jadi artis.tu semua duit iblis dan syaitan mana bole makan...

    BalasPadam
  7. mmg kelakorlah..smp terkencing2 terguling2 bila dgr cramah si bob ni..

    BalasPadam
  8. nampak saja gah tapi sanggup sujud kepada patrick teoh walaupun dihina. apa punya manusia, tak ada maruah langsung.

    BalasPadam
  9. oghang perak tengah kata tengen.orang putih kata moron.

    BalasPadam
  10. bob lokman ni pembohong..anak dia kawan aku..baik ja..merokok pun tak..tp boleh dia kata anak dia jahat,tak solat suma...anak dia baguih punya dok ada..apa punya bapak la dia ni..

    BalasPadam
  11. teringat kata-kata p. ramlee dalam filem madu tia "dah tua-tua pun bodoh"

    BalasPadam