Sabtu, 2 Mac 2013

Kenali Calon Parlimen Pas Lenggong


Hebat sungguh YDP Pas Lenggong dan Timbalan Pesuruh jaya Pas Perak iaitu Razman Zakaria.

Bekas pegawai kastam seangkatan  Sarbini yang mati terjun bangunan SPRM Kuala Lumpur. Razman pun kaya sama macam kawannya...mempunyai harta yang bernilai jutaan ringgit.

Memiliki rumah agam yang bernilai RM 2 juta dengan 8 bilik tidur dan 2 kolam renang dibina di Jalan Manggis, Sijangkang Pelabuhan Kelang Selangor dan sebuah lagi bernilai RM 700 ribu di Lenggong.

Beliau juga membina Surau dan Gerai di tanah kerajaan secara haram di Lenggong sebagai pusat tarbiah Pas. Bercita-cita untuk menjadi Menteri Besar Perak ke 12 .

Pemegang ijazah pertama Matematik dari UKM dan Sarjana Pentadbiran Awam UKM dan berkhidmat sebagai pegawai kanan kastam dari tahun 1987 hingga 2009.

Mahu kah anda mengangkat seorang bekas kaki tangan kerajaan yang korup?

57 ulasan:

  1. ye ke??esok aku tanya kan kawan aku yg duduk kat jalan mangis,siapa tuan punya banglo kt jln mangis tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  2. Mamat ni juga geng dengan seorang Pegawai Perhutanan Perak yang kena cekup kerana menerima rasuah dan kini kununnya insaf dan ingin menebus dosanya dengan memilih PAS kunuuunnya UMNO korup.

    Heheheh...bro, miker balun jer langsio sekor ni sampai demer ni terojun Tasik Raban.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  3. calon yg sgt menakutkan umno...HAPUSKAN UMNO DEMI NEGARA...PEMIMPIN UMNO DAH LAMA JADI LANUN ..CE;LAKA LAH PEMIMPIN UMNO.AKU NAK TGK PEMIMPIN UMNO MASUK PENJARA BILA KALAH NANTI KRN BYK MENIPU....AYUH BUNGKUS KAN UMNO HARAM JADAH INI.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  4. klo Melayu tak krn UMNO tak dpt nak blajar sampai ke Universiti.pembiayaan pembelajaran smua kerajaan tanggung.dah berjaya dlm pendidikan dan kerjaya pastu bila bersara atau nak bersara hentam kerajaan yg duk bela dia.sepatotnya tolong bantu kerajaan perbetulkan kesilapan jgn gigit jari yg menyuap nasi ke mulut anda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang budus dan buta hati.. kurang berpikior otak tuhan bg letak kat lutut, org mcm hang la buat melayu kita ni sampai bila2 x dapat control ekonomi.. yg tau harap ehsan kerajaan korup diterajui UMPORNO, hang pun dah naik kurap.. hang p belajar balik la tenuk apa t/jwb sebuah kerajaan.. budus punya melayu, nak taksub pun jgn tunjuk kebodohan hang la budus.. buat malu org kg.. hang x yah laa nak sibuk pasal politik ni, hang pg noreh ke, mencangkui ke lg bagus ada faedah ada hasil.. budus hang ni dah tahap cipan, hang tau x, mangkuk? nyampah dan nyesal aku baca komen hang buang masa aku je...

      Padam
    2. ngaku pun tu tanggungjawab kerajaan..so UMNo ni adalah bertanggungjawab ler.

      Apa jasa PAS dan PKR pada kamu?

      Padam
  5. Ala, letak kucing je jadi calon. Kalah le deme tu...

    Kui kui kui... Sial

    BadakBTR

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
    2. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  6. Dia ni umur 53 tahun, lahir pada 1960 ..

    1. Sekolah rendah di sek keb Kg Luat, Lenggong.
    2. Sekolah Men di SeK Men Keb Dato Ahmad Said Lenggong sampai Tkt. 5 dapat bantuan biasiswa kecil persekutuan.

    Berapa la sangat gaji sebagai penjawat awam sampaikan punyai kekayaan berjuta kalau tak dapat duit luar..buat Man..cukup2 la dok menipu orang kampong Luat, Chepor, Kata Tampan dan kawasan sekitar tu..patut ko bersyukur dengan apa yang telah ko dapat sekarang ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  7. kan aku dah kata melayu jenis tu mmg munafik.aku berani kata sebab cakap lain buat lain.masa keja dulu semua halal, rasuah pun halal.bila pencen cakap haram.kan jelas melayu bangang tu jenis munafik.lepas tu pakai kopiah dan serban kejap je jadi alim.mereka ni lebih jahat dari kafir.

    BalasPadam
    Balasan
    1. budus punya komen, cetek daya fikir ko ni.. sian UMPORNO ada penyokong mcm ko,, cara ko bercakap pun dah tau standard otak ko tahap mana,,, tahap cipan... sian2...

      Padam
    2. macam ler komen kamu ni ..komen orang yg bijak lagi beragama

      Padam
    3. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  8. dulu orang hampas kata kerajaan,kastam rasuah...........kena2 ydp ......yang dinasihatkan berhenti.........bodoh.........bangang........semua ada........takda harapan nak menang kat lenggong

    BalasPadam
  9. Dia tu sedar tak masa sekolah dulu naik bot nak seberang sungai perak sebab nak pegi sekolah..laa ni dah ada jambatan meringtangi sungai tu kenderaan dah boleh masuk untuk kegunaan penduduk di kg luar, chepor & bkt sapi..kalau tak dengan bantuan kerajaan kat kampung YDP kurap tu takde sebijik kereta pun..

    BalasPadam
  10. GAYA BAHASA KEBANYAKAN POSTINGS DLM BLOG NI ADALAH BUKTI HASIL PENDIDIKAN BANGSA MELAYU YANG TELAH DIROSAKKAN SEJAK DI BAWAH PEMERINTAHAN BE END YANG TELAH LAMA MENGABAIKAN ISLAM DALAM SEMUA PERKARA, TIDAK MELETAKKAN ISLAM SEBAGAI PUNCAK SEGALA KEUTAMAAN DAN KERJA-BUAT.

    ISLAMLAH! DAN HAYATILAH ISLAM DALAM SEMUA PERKARA, INSYAALLAH SEMUA DIJANJIKAN KESEJAHTERAAN DUNIA DAN AKHIRAT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hebat tulisan tuan, tetapi kenapa ya semua berhuruf besar? Tak pernah sekolah ker? Tertarik dengan hujah tidak meletakkan keutamaan pada Islam. bagus ayat tu. lepas ini boleh tanya Razman lah..bagaimana beliau mengumpul kekayaan sehingga menjadi jutawan,padahal hanya pegawai kerajaan sahaja.?

      Padam
    2. orang Islam tak bersandarkan Islam ..jadi cam mana.

      BN tu parti..UMNO tu parti..

      Yg masuk kubur adalah diri sendiri..parti tak bentuk prangai manusia, tapi agama.

      Sendiri punya amalan, sendiri ler tanggung..apa hal lak kena mengena ngan parti.

      Bukan salah kebun, bukan salah pejabat, bukan salah bulan dan matahari, bukan salah parti jika seseorang tu tidak amalkan Islam...salahkan diri sendiri.

      Padam
  11. Tanpa Nama25 Mac 2013 4:42 PTG

    Kesian aku tengikkan hee ni...Kalau nak komen ko berikan komen yang bernas sikit dan gunakan akal pemikiran..dah dapt baik suap dari Man anak Pak Ya(Gelaran waktu disekolah menengah) ke..guna logil akal la kalau saorang kaki tangan kerajaan nak punyai harta berjuta ..tak makan minum himpun duit gaji sampai pencen pun tak dapat sebanyak tu.

    Tanya Man anak Pak Ya..sepatutnya orang pencen umur 55 tahun..tapi dia lahir tahun 1960..baru berapa tahun umur dia dan kenapa dia dinasihatkan supaya pencen awal..pikir secara logik Anom oii..jangan ko dok terjun kat sungai Perak tu pulak..

    Man..oooo..mam..aku dengar masa balik kampong orang dok kata ko bakal MB Perak..huhh..hebat mainan ko man..masa kerja semua ko rembat dan halal..bila dikenakan tindakan..ko marah pula pada yang mengambil tindakan..sekarang dengan kekayaan yang ko ada ko pergunakan untuk membohongi penduduk disekitar Lenggong dengan cara pemakaian dan berketayap sepanjang masa...hebat mainan ko mannnnn.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
    2. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  12. Kepada sesiapa yang ingin melihat dengan mata kepala sendiri "harta kekayaan" YDP Pas Lenggong dan Timbalan Pesuruh jaya Pas Perak Razman Zakaria ini boleh datang bertandang ke mana-mana kediaman beliau ... anda juga mungkin berpeluang untuk menaiki dan memandu kenderaan-kenderaan mewah milik beliau ..

    Sila berurusan dengan tuan punya blog ini terlebih dahulu yang nampaknya sangat mengenali Ydp Lenggong Haji Razman Zakaria ataupun boleh terus menghubungi Haji Razman sendiri melalui FB secara peribadi .. insyaAllah anda akan berpeluang untuk mengenali beliau dengan lebih dekat lagi ..

    Dasar BANGSAT berani bila berselindung balik tabir..Kalau jantan mari berdepan .. Jangan jadi MELAYU BACUL ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  13. yang korup dan kaya tu bukan semestinya ahli atau pemimpin UMNO. Contoh di atas yakni YDP PAS tu bukan kaya berniaga tapi tidak syak lagi kalu boleh pakai merc atau porsche cayenne tahap pencen level JUSA atau KSN/KSU belum tentu boleh bayar ansuran bulanan melalainkan berpuasa sepanjang tahun. Yang nyata kalu tak telan rasuah kenyang2 jangan harap nak ada rumah agam dengan 2xswimming pools lagi. only fools would believe that these morons were working for UMNO (incl. x-panglima TDM)... golongan ni lah yang buat taik and blame UMNO for their own sins. Well, thinkers please think out loud. musang2 ni dalam kerajaan apa pun tetap musang2 yang patut disula; be it UMNO/BN, Republican, Democrat, Conservative, Labour ke ape ke jadahnya, makhluk2 tak berhati perut, membesarkan perut dan makan rezeki haram tetap wujud...Mudah2an cepat mampos morons jenama sebegini semoga dunia aman, sejahtera with low cost of living and high standard of living. I mean it!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  14. Tak nak masukkan kermprofilemdier bukak tahfiz dan akan bukakmpondok kat lengging

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  15. Kalau ada rezeki dan peluang die razman ni bercita2 jadikan lenggong hub pengajian islam. Dan akan cuba membawa universiti alquran antarabangsa. Dia juga akan memperbanyakkan pondok2 pengajian di buka di parlimen lenggong. Mana dia dapat duit tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  16. Sikit jer tu... ada banyak lagi syarikat bas express, bas persiaran, kondomunium Harier, Honda Accord, estima dan banyak lagi. Hj Razman ni baru sepenggal jer jadi ahli parlimen Lenggong kalau korang nak tahu, dulu dia cikgu sekolah sebelum jadi yb. Heran aku tengok Yb Ahli Parlimen Lenggong sekarang ni.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  17. Razman oh razman. datang ke lenggong nak jadikan lenggong hub pengajian islam. nak ubah orang lenggong supaya lebih berilmu terutamanya dengan ilmu agama. yb lenggong samsul hanya pandai kumpul harta. sampai pemuda pun bengang dengan dier. projek kat lenggong semua dier sapu. jambatan tampan air elok2 dier runtuhkan. pas tu buat baru. banjir tak hilang2 gak. pa nak jadi dnegan lenggong ni. rnr tasek raban jadi tempat jin melepak. berapa juta dah habis. duit rakyat tu. dulu cikgu jer. sepenggal jadi yb terus ada rumah besar, syarikat besar, eh syarikat bas shamisa tu sapa punya ya. nama cam samsul dengan nama bini dier.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memandai je kata bus tu dia dengan bini dia punya,hanya sebab kononnya gabungan nama depa dua,dari sumber mana tak tahu la info ni..agak-agak la kan, kalau ada bus nama shalingam express gabungan nama dia dengan lingam yer?...~ilmu mana yang kata kalau buat jambatan baru banjir boleh stop?? ..habaq mai kat ceq sat..bukan kuasa kita nak tentukan banjir ke tak ingat tu,kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan semuanya~bersyukur la dah ada kemudahan yang banyak kat lenggong tu,semuanya untuk memudahkan rakyat,tak perlulah hanya disebabkan pahaman politik yang berbeza,semua orang yang berlainan pahaman politik kamu anggap salah.. Peace :)

      Padam
    2. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  18. Bro...9.50pm

    Silap tu Bro..Man anak Pak ya ni belum pernah jadi Ahli Parlimen lagi cuma jadi YDP. Dia pun bukan cikgu tapi mantan Pegawai Kastam yang dinasihatkan bersara awal..masa jadi Pegawai Kastam..duit turun dari langit kut ..tu pasal harta berjuta..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  19. apa hal org lenggong ni..cer pakat2 majukan lenggong..kalau takde pemimpin bn yang bgi jln elok ke hulu perak ni, org pas pun guna jalan tanah lebih2 lg kat kg luat tu..dah kena tendang dari kerajaan, ada hati nak jd yb..bodohlah org2 lenggong pilih mamat tak reti kenang budi ni..siap promo diri nak jd yb..malulah...kata org kerajaan korup tetapi diri sendiri lg korup...huhuhu..inilah dah riak tahap dewa u..perasan kelas sangatlah tu...org kampung semua dah tau lu sape tak usahlah nak berangan2 jd yb..buang masa org lenggong pilih yg dah hampeh weh..warak hanya dipermukaan ttpi perbuatan lahap nak jd kaya menjd2..pengundi2 lenggong cerdik le sikit..tolak je makhluk asing yg dtg tmpt anda ini dlm pru13 nanti..pada org umno tu pada2 le sikit, lenggong kena refresh muka baru beb! muka baru yg tak reti tambah kekayaan sbb sekarang calon pas dan umno masing2 kejar jawatan dan wang ringgit..bukan niat nak berkhidmat kat rakyat pun!!!!!cuma yg penting ingat undi bn sbb parti ini yg jdkan lenggong mcm hari ni...nak maju kena pilih wakil rakyat yg betul bukan seperti yg promote diri lebih2 ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  20. Dulu Hj Razman ni Presiden majlis belia negara, punya nak melobi supaya menteri Nazri Aziz tu kata dia orang yang buat kerja, habis kebun pisang orang kampung dia tunjuk kat menteri kata belia punya projek. padahal, kebun pisang tu orang kampung usaha sendiri tanpa bantuan belia pun.... sekarang, razman jadi ahli parlimen lenggong bn terakhir la gamaknya....kesian razman, jadi MP selama sepenggal jer.....itupun berfungsi sebagai tukang tepuk meja dalam dewan parlimen.... hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  21. HAPUSKAN PAS DEMI ISLAM...... YANG AHLOL2 NYA BEROTAK TEPUNG....TAK BOLEH PIKIR BURUK ATAU BAIK,KALO ANAK CUCU SENDIRI......ROSAK AKHLAK.....ITU MENUNJUKAN TIDAK CUKUP ILMU AGAMA.......ADA PIKIR KE.....ANJING2 BELAAN DAP TU.........KHAKKKKK TUIIIIIIIIII..........BODOH

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  22. Tak payah dok mengarut sakan sangat la. Kalau nak jadi "kurang pandai" tu, jadi sorang-sorang sudah la, tak payah la nak bagi orang lain jadi "kurang pandai" sama. Bas express Shamisha yang hangpa heboh satu lenggong yang kononnya MP lenggong punya tu, semuanya mengarut. Bas tu tak de kena mengena langsung dengan MP Lenggong tu,bas tu orang pembangkang punya,tak payah la saya nak bagi tahu siapa,kena kat batang hidung hangpa susah pulak nanti ..tu la ada Google tak pandai nak guna cari info yang elok,try tanya pakcik google tu bas shamisha siapa punya,kalau pandai tanya,dia jawab dengan tepat dan bernas lagi..kalau la MP lenggong baca bab bas ni sure-sure dia senyum,gelak, sebab mengarut sangat tuduhan hangpa ni~percaya sangat info dari mulut orang,lepas tu mula la heboh info yang salah...tu masalah segelintir orang melayu malaysia ni..mudah percaya,tak pikir banyak kali..

    BalasPadam
  23. bodoh orang umno ni..bukan ka jalan dgan jambatan tu hak orang rmai..mmang la kerajaan skarang ni yg buat..tapi hg tak pikir ka tu tanggung jawab kerajaan..klau nak kira macam tu negara kominis pon ada kemudahan macam ni..satu lagi mika ingat depa dok buat pakai duit orang umno ja ka..orang pas pun byor cukai jgak pikir la skit..jangan pikir macam tahap orang tak belajor langsung..


    dok kena tipu lagi mika di dgan bn/umno..tengok bini najib mana cara kehidupan dia skarang ni cincin sampai 24 juta..kita pimir logik la takkan boleh sampai 24 juta kalau simpan duit dari kecik..duit spa dia pakai bkan duit kita..mika dok kena perbodoh didema ja..



    renung2kanlah..selamat berfikir..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

      Padam
  24. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  25. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  26. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  27. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  28. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  29. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam
  30. Syabas dan tahniah buat BN dan penyokongnya..sekarang Razman dah kalah di Lenggong..PR dah kalah dalam PRU 13..Kebenaran dan kebatilan akan terzahir..Sekarang yang menanti hanyalah laknat Allah dan azab pedih untuk penyebar-penyebar fitnah pemakan daging mentah manusia supaya dapat diambil iktibar oleh bakal-bakal penyebar fitnah pada masa akan datang...Ameen Ya Rabbal 'Alamin

    BalasPadam