Ahad, 31 Mac 2013

LARUT KEKAL MILIK BARISAN NASIONAL


LARUT OH LARUT JANGAN MELALUT

Hari berganti minggu, minggu berganti bulan tapi bukan bulan lambang Parti Ajaran Sesat PAS krew Nadi Rakyat Perak berada di Daerah Lms yang mempunyai 3 Parlimen dan 9 Dun, Seronok juga melihat telatah pemimpin politik tak kira dari pihak kerajaan mahu pun pembangkang, bagi pembangkang tak sudah-sudah dengan menabur fitnah terhadap kepimpinan UMNO di ketiga-tiga bahagian malah di bahagian larut lawatan kerja MB perak tampa kehadiran Ds Raja Ahmad di jadikan isu oleh Pemimpin Parti Ajaran Sesat PAS.



Sebenar nya admin NRP tidak kisah langsung tentang fitnah - fitnah Pas sudah kita semua ketahui kerja pemimpin Pas / PR mereka sanggup mengharamkan yang halal dan menghalalkan yang haram malah lagi dekat dengan PRU lagi banyak fitnah dan kerja haram yang akan mereka lakukan demi mahu kemenangan kita tinggalkan sekejap kisah pembangkang yang sesat ini.


Tumpuan admin sekarang ke Parlimen Larut dan 3 Dun yang bolih di nobatkan sebagai Parlimen dan Dun yang hebat dalam sejarah kerana tidak pernah kalah bak kata orang solid di tangan UMNO persoalannya sekarang apakah selepasPRU 13 nanti keadaan akan berubah . . . ? dan satu soalan juga buat orang larut adakah anda semua mengenali mereka - mereka di bawah ini . . . !

http://nadirakyatperak.blogspot.com/2013/03/larut-oh-larut-jangan-melalut.html
Ketua Bahagian / Adun Kubu Gajah ( Tiang Seri Umno Larut)



Ahli Parlimen





Timbalan Ketua / Adun Selama 




Dato Najmuddin





Soalan khas buat Menteri Besar Perak dan juga Presiden UMNO sanggupkah Dato Seri berdua melihat Kerusi PARLIMEN dan 3 Kerusi DUN ini akan menjadi milik pembangkang selepas PRU 13 nanti, Sebenarnya ada sebab admin berkata demikian kita tidak mahu sejarah PRU 12 berulang kembali puncanya kerana demi menyelamatkan kedudukan orang tertentu kuasa BN hilang, Jalan lebih selamat admin mencadangkan kepada DS PRESIDEN DAN DS MENTERI BESAR MENGEKALKAN CALON YANG SEDIA ADA DI PARLIMEN LARUT MAHU PUN DI 3 DUN YANG SEDIA ADA DEMI KEBAIKAN UMNO / BARISAN NASIONAL.