Langkau ke kandungan utama

Sah! Anwar adalah Dalang Pencerobohan Di Sabah

Ulasan

  1. TANYA SAMA NUAR APA MAIN BLAKANG
    NANTI NUAR JWP BLKNG LEBIH SEDAP DR DEPAN

    BalasPadam
  2. Kalau anuar laknat ni biasalah.... Kalau nak tahu anuar ibrahim ni lah yang mempersendakan hukun agama... Anuar ibrahin ni juga yang mempersendakan sisten kehakinan kita... Anuar ibrahin ni juga yangsuka mengadaikan meruah negara kita... Dan dan dan... Anuar ibrahim ni juga maha raja mega munafik... Ketua segala maksiat di negara kita...
    Jangan kata nak buat lagu ni.... Sedangkan isterinya sendiri pun di tupunya... Ulama pas pun di tipunya...
    Anuar anuar kau betul-BETUL SIAL... Jahaman...

    BalasPadam
  3. HAHAHAAHA..

    TANYA SAMA NUAR APA KES BELAKANG KUDIS
    NANTI JAWAB NUAR ADA KU KESAH, AKU ADA AIDS!!!

    HAHAHAHAHAAHA

    BalasPadam
  4. tanya sama nuar rambut palsunya yang hilang...kihkihkih

    BalasPadam
  5. power anuar ni, rakyat filipina pun dia boleh arah2...cikgu ngong kita tukar pmlah, pm yg ada mana ada power mcm ni

    BalasPadam
  6. Wa pu,nya bacaan lain macam sikit,anwar menceritakan suasana politik di malaysia.Kerusi parlimen di sabah banyak dan boleh mempengaruhi pertukaran kerajaan baru dari Bn ke PR.Mungkin beliau berjanji pada sultan sulu yg bukan original dapat di gantikan dgn Yang di pertua sabah atas sebab teknikal.Secara langsung dapat mendamaikan situasi tegang di negeri sabah yg kerap mereka hadapi.Menangkat sultan sulu sebagai sultan baru di sabah atas nama kedamaian yg berpanjangan dan melenyapkan konflik timur sabah dan kepulauan selatan filiphina.DEngan syarat undi kaum sulu beralih ke PR..Tetapi ,apa jua rancangan ia telah melanggar perundangan negara yg berdaulat dan merdeka.Janji pancingnya mengena.

    BalasPadam
  7. Byk yg telah terjadi...nak sebut nama dia pun aku dh menyampah...manusia yg berhati syaitan..perosak negara...semoga Allah swt turunkan bala keatas dia..

    BalasPadam
  8. suluk gelisah dgn kebangkitan 'ini kalilah' projek ic haram akan dibongkar. masa depan suluk nampak gelap selepas pru13. lebih baik mereka rancang sesuatu.

    sepatutnya najib bodoh yg banyak makan nasi kangkang rosmah arahkan mamak yg beri ic berdiri di barisan depan.

    BalasPadam
  9. manusia mcm korg ni pun ada lg

    BalasPadam
  10. ya,ada.Akan ada dan terus ada.Macam dia,mcm awak dan mcm kita.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…