Khamis, 23 Mei 2013

Contoh Barah dalam kerajaan

Ini adalah contoh barah dalam kerajaan yang patut di kimotheraphy secepat mungkin.

Kalau tak makin parahlah barah ni.

6 ulasan:

  1. barah macam ni patut kena tendang keluar je dari jabatan kerajaan

    BalasPadam
  2. Hg ingat kerajaan ni bapak hg punya ke... senang2 nak tendang orang, ingatlah rezki tu datang dari Allah SWT. semua yg hidup akan mati... maka ingatlah pembalasan di akhirat nanti...

    BalasPadam
  3. Kerajaan.ni pun bukan bapak hang punya nak buat suka hati.

    BalasPadam
  4. Di sekolah daerah hulu perak ni lg teruk. Cikgu sains ngajar sejarah politik kat pelajar tingkatan 2. Ustaz ngajar budak kalu sapa undi BN bodo.. Pesan kat mak bapa kata dia. 80 peratus cikgu pembangkang. Sampai mak bapa org kg risau anak balik cerita cikgu asyik cakap politik dalam kelas.

    BalasPadam
  5. Letak nama dan nama sekolah senang KPM siasat

    BalasPadam
  6. inikah yg dikatakan demokrasi?Bila majoriti rakyat dah memilih jadi apa salahnya wakil itu berkhidmat?Apa mestikah penjawat awam menyokong sebuah parti sahaja?Untuk penjawat awam,konsepnya mudah sahaja,parti mana yang jadi kerajaan,maka dengan kerajaan itulah penjawat awam berkhidmat.bukalah minda sikit bro...dan lagi satu..aku ni otai taiping dan aku x suka ko guna taipng mali untuk blog politik ko ni..tolong la guna nama lain leh tak.?

    BalasPadam