Isnin, 20 Mei 2013

KDN TAK BAGI AMARAN, DIA JEREKAH TERUS!! AMEK KAU MALAYSIAKINI DAH JADI MALAYSIAKUCIL PULAK

8 ulasan:

  1. It is advisable Zahid speaks Malay to reporters. It is rather shameful a senior cabinet minister speaks with broken English.

    BalasPadam
  2. Peduli apa dengan broken inggeris... ini tanah melayu, cakap melayu yg sepatutnya...tau je la apa akan jadi kat korang pas ni...

    BalasPadam
  3. Ya betollll...edulik apa dgn bahasa inggeris ....cuba kua pegi jepun atau perancis diaorg lebeh utama kan bahasa dia kau paham tk paham itu kau punya pasal....

    BalasPadam
  4. Broken English..Menteri di Jepun x tau bahasa inggeris pun..x der masalah..pun..

    BalasPadam
  5. Haha he was just 'playing around' with d stupid reporter who used d so called broken English! Broken or not broken, d main issue is something else altogether.. jangan nak alih topik pulak!

    BalasPadam
  6. cakap bom bang bom bang xmo...g laa tangkap si anwar tu..kami rakyat malaysia x sabar tgk anwar kena tangkap..ada brani kaaaa...???

    BalasPadam
  7. Dia menteri bukan tahap bengong macam hampa. Sepatutnya dia punya bahasa ingelish ok. Macam mana nak berkomonikasi dgn orang luar. Come on la brafer. Kata bahasa inglish d mapaysia adalah yang terbaik di dunia. Takkan tahap menteri macam macai umno bawahan ja. Malu la. Yang dua ekor ni jangan kira la. Periksa pun dah cabut lari mana nak lulus. Bercakap lg out la.

    BalasPadam
  8. Satu lagi taktik pakatan haram jadah. Dah terkedu dengan jerkah zahid depa alih english pulak. Macam english depa tera sangat. Peliknya bangsa depani kalau cakap broken malay depa tak kesah pulak. Haram jadah betul......

    BalasPadam