Langkau ke kandungan utama

Undi BN jadi munafik

Ulasan

  1. Gila..mudah sungguh hukum kat orang dengan munafik..ish..ish..ish.

    BalasPadam
  2. sudahlah tu..itu yang menyebabkan orang kadang2 meluat tengok benda2 macam ni, dia ambik contoh sehaja bukan isu...harap bloger jangan siakan benda macam ni

    BalasPadam
  3. undi pas lagilah munafik ...
    kata nak buat hukum hudud ...
    naib presiden berzina ... tak pulak dipecat atau dikenakan hukum hudud ...
    nwar berahi peliwat ... tak pulak ditentang ... bahkan mahu diangkat menjadi perdana menteri ...
    kafir laknat lim diangkat menjadi setaraf dengan khalifah umar ... hebat sangatlah tu ...

    BalasPadam
  4. lagi munafik puakx ni!!! dpt mak indon lupa tentang haram dan dosa..
    Dulu aku respek juga.puakx ni..laa ni menyampah tengok puakx ni.. Kalau tak dapat kat depa..maka haramlah! kalau dapat..wahalal. lul.

    BalasPadam
  5. Hj. Hadi kafirkan ahli2 UMNO ...
    Nik Aziz dah bermacam2 dia kata kat UMNO ...
    Pemimpin2 PAS yang lain pun banyak keluarkan kenyataan negatif ...
    Sekarang Nik Amar kata orang munafik ...

    Ini ke Parti ISLAM Se Malaysia ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asal kan Allah tahu siapa yg sebenar nya Munafik...

      Padam
  6. Kafirkan UMNO. Hingga ada sesetengah pasangan dinikah semula dengan alasan pernikahan sebelumnya oleh jurunikah yg didakwa oleh jurunikah dari UMNO adalah TIDAK SAH. Persoalan: apakan STATUS anak yg telah dilahirkan sebelum nikah semula tersebut. ANAK LUAR NIKAH.

    BalasPadam
  7. puak2 pas nie otak jdi beku sebab belajar ngan ostad2 camni la...kesian

    BalasPadam
  8. Cuba buka minda. P jumpa ustz tu dan berhujah dgn ilmu anda. Jgn jadikan diri anda sejahil sebegini. Baru kita tahu setakat mana dan sedalam mana ilmu kita. Ada berani. ?

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…