Sabtu, 18 Mei 2013

Undi BN jadi munafik

9 ulasan:

  1. Gila..mudah sungguh hukum kat orang dengan munafik..ish..ish..ish.

    BalasPadam
  2. sudahlah tu..itu yang menyebabkan orang kadang2 meluat tengok benda2 macam ni, dia ambik contoh sehaja bukan isu...harap bloger jangan siakan benda macam ni

    BalasPadam
  3. undi pas lagilah munafik ...
    kata nak buat hukum hudud ...
    naib presiden berzina ... tak pulak dipecat atau dikenakan hukum hudud ...
    nwar berahi peliwat ... tak pulak ditentang ... bahkan mahu diangkat menjadi perdana menteri ...
    kafir laknat lim diangkat menjadi setaraf dengan khalifah umar ... hebat sangatlah tu ...

    BalasPadam
  4. lagi munafik puakx ni!!! dpt mak indon lupa tentang haram dan dosa..
    Dulu aku respek juga.puakx ni..laa ni menyampah tengok puakx ni.. Kalau tak dapat kat depa..maka haramlah! kalau dapat..wahalal. lul.

    BalasPadam
  5. Hj. Hadi kafirkan ahli2 UMNO ...
    Nik Aziz dah bermacam2 dia kata kat UMNO ...
    Pemimpin2 PAS yang lain pun banyak keluarkan kenyataan negatif ...
    Sekarang Nik Amar kata orang munafik ...

    Ini ke Parti ISLAM Se Malaysia ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Asal kan Allah tahu siapa yg sebenar nya Munafik...

      Padam
  6. Kafirkan UMNO. Hingga ada sesetengah pasangan dinikah semula dengan alasan pernikahan sebelumnya oleh jurunikah yg didakwa oleh jurunikah dari UMNO adalah TIDAK SAH. Persoalan: apakan STATUS anak yg telah dilahirkan sebelum nikah semula tersebut. ANAK LUAR NIKAH.

    BalasPadam
  7. puak2 pas nie otak jdi beku sebab belajar ngan ostad2 camni la...kesian

    BalasPadam
  8. Cuba buka minda. P jumpa ustz tu dan berhujah dgn ilmu anda. Jgn jadikan diri anda sejahil sebegini. Baru kita tahu setakat mana dan sedalam mana ilmu kita. Ada berani. ?

    BalasPadam