Sabtu, 1 Jun 2013

BIAR GAMBAR BERBICARA

KEDUDUKAN PAS DALAM PAKATAN RAKYAT HARAM SELEPAS PRU 13


Parlimen
bertanding 73 kerusi dan menang hanya 21

Dun Perak
bertanding 22 kerusi dan menang hanya 5.

7 ulasan:

  1. Ego tebai, riak ujub semua cukup.

    BalasPadam
  2. eh.. eh.. Umno dh nak kalah kat Perak.. petisyen semua kerusi Pas punya... tu yg pura2 ajak brsatu tuh.. patut gambo kat atas kapal Umno nk karam bocor tiris sana sini.. lpas tu mntak tolong pelampung Pas dr kapal PR.. mana dpt pelampung.. dpt pelangkung ada la..

    BalasPadam
  3. Anon 7.28 ni dok mimpi lagi kot. Tak sedo diri lagi. Tak tau matematik, sebab tu lah dok bodoh sepanjang zaman. Nak kira kerusi pun tak tahu lepas tu dok cakap bab karam. Orang yang makin kurang kerusilah yang nak karam cek ooi. Tu pun tak tau kaaa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Umno mungkin akan kurang kerusi lepas petisyen & pilihanraya kecik akan dtg.. silap2 negeri pun makin kurang jugak... Umno bodo dulu kini selamanya... mintak tolong la dekat Pas ye..

      Padam
    2. Ayat orang pas.....sombong gila
      Mana tuhan tak marah...tu pun dia tak sedar lagi...
      Jangan jadi sombong..orang yang sombong orNg yahudi.

      Padam
    3. Sombong Pas lwn sombong Umno... sapa yg menang..?

      Padam
    4. Yang menang dan sedang tepuk tanagn Cina Dap la

      Padam