Sabtu, 8 Jun 2013

Bila berlaku bencana

struktur binaan runtuh
Apabila sesuatu bencana berlaku dalam negara, ia pasti akan mengundang kepada komen dan ulasan negatif daripada pihak pembangkang. Jika komen yang menjengkelkan datangnya dari pihak bukan Islam, kita boleh faham juga sebab mereka tak faham qada' dam qadar


Nga Komeng pula dengan selesa menuduh bahawa bencana ini adalah tranformasi kerajaan BN. Ramai Facebooker Pas turut mengkritik bencana yang berlaku di Pulau Pinang, sama macam kapir harbi

Buat apa mengkritik, lebih baik buat demo depan jambatan,,,,


6 ulasan:

  1. Demo? Baik suh diorag agkat batu konkrit tu rmai2, ada la jugak jasa diorag dripada bdemo..diorag ni tau ckp je, tgh berak pn sempat ckp ngutuk org, maklum le..desperado.

    BalasPadam
  2. TO NGEK NGA KOR MENG,

    Ask your bos, TAIKOR LIM GUAN ENG, because it is he who choose the contractor.

    Pecah Kaca, Pecah Gelas
    Sudah Baca, Suruh Balas.. kikiki..

    BalasPadam
  3. perenggan last..
    "Buat apa mengkritik, lebih baik buat demo depan jambatan,,,,"

    cikgu Umno yg suruh Pakatan demo buat ape... x minat dh nk demo2 ni.. nk simpan tenaga untuk demo dpan SUK bila Umno Perak lingkup x lama lagi.. Insya Allah
    apa2 pun ini SATU LAGI PROJEK KERAJAAN BARISAN NASIONAL

    BalasPadam
  4. Kalau tak silap aku, Kontraktor utama sebenarnya adalah dari negara Cina....apa kata kau Kor Ming.
    Nasib baik Menara Berkembar Petronas kita beri kepada kontraktor utama dari Jepun dan Korea.

    BalasPadam
  5. Setahu aku, 'de facto' Kontraktor Utama adalah dari China. Bermakna, China-linked tidak le sehebat mana...

    BalasPadam
  6. bencana demi bencana berlaku di pulau pinang, sebaiknya kita jgn kecam mengecam sesiapa, kita jadikan ikhtibar kpd diri kita bahawa Allah Maha Berkuasa, memberi kita sedikit petunjuk supaya kita insaf dan mengakui KeEsaannya, renung-renungkanlah.

    BalasPadam