Isnin, 10 Jun 2013

Ekoran pendedahan media mengenai pondan di Taiping

Budaya pondan di Taiping bukanlah perkara baru, ia sudah lali bagi penduduk tempatan. Di mana-mana bandar besar dalam dan luar negara tidak dapat lari dari masalah ini.

Polis sering membuat tangkapan atas salah laku berpakaian 'cross dressing' biasanya mereka akan buat operasi pada Jumaat malam dan dihadapkan ke mahkamah pada hari Isnin. Pada ketika itu misai dan janggut mula memanjang.

Polis pun sudah muak untuk menangkap mereka dan mengadapkan mereka ke mahkamah.

Mahkamah pun mungkin sudah fed up dengan kes cross dressing ini.

Kebanyakan pondan ini adalah orang luar dari dan ada juga yang berasal dari luar bandar termasuk dari Kedah, Penang dan Sarawak.

Terdapat juga pondan yang melacurkan diri untuk membeli dadah dan ramai diantara mereka adalah pengidap HIV/Aids.

Pihak jabatan agama Islam pun dilihat tidak bertindak untuk memperbetulkan aqidah pondan ini sebaliknya lebih berminat ke arah aktiviti politik dan menerjah bilik-bilik hotel untuk menangkap kes khalwat.

Kes pondan pernah dibongkar oleh TV3 beberapa tahun lalu.

Link berikut ada butiran kisah pondan di Taiping.
http://t.co/cS6YBJ13VG
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 ulasan:

  1. CUBIT PEHA KIRI PEHA KANAN AKAN TERASA JUA10 Jun 2013 4:36 PTG

    KERAJAAN WAJIB MEMBERI PELUANG PEKERJAAN KEPADA GOLONGAN INI...GOLONGAN INI BOLEH BEKERJA DI SEKTOR PERKILANGAN PEMBUATAN,PERLADANGAN,KONTREKTOR,KECANTIKAN DAN SEBAGAINYA DISAMPING MENGISI TEMPAT PELUANG PEKERJAAN YANG DIPENUHI OLEH PEKERJA ASING...JIKA ORANG PEREMPUAN SEJATI BOLEH BEKERJA DILADANG,SUDAH TENTU SEKALI GOLONGAN INI JUGA BOLEH MELAKUKANNYA...MEREKA2 INI MASIH MUDA SERTA BANYAK TENAGA UNTUK MENGISI RUANG PEKERJAAN DIMALAYSIA..JIKA TIADA PEKERJAAN TETAP SUDAH TENTU GEJALA SOSIAL/DADAH AKAN BERLELUASA BERLAKU DINEGARA KITA..SEKIAN PENDAPAT IKHLAS DARI SAYA.

    BalasPadam
  2. Kebanyakan pondan adalah nak Melayu/Islam - cara hidup homosexual telah dibiasakan (begitu juga dadah dan kebebasan seks), untuk memecah-belahkan dan menjatuhkan tamadun Melayu/Islam - iaitu angkara pertubuhan politik Kristian Zionis (agama palsu), yang diterajui CIA-Mossad-MI5. Dengan sekutu kuatnya dari DAP/PKR, maka penjajahan Barat-Zionis ke atas negara-negara/tanah-tanah Islam seperti Malaysia dan Indonesia menjadi mudah!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).

    BalasPadam
  3. hehehehehe....aku pulak ` Atok Tempurung`.......

    BalasPadam