Rabu, 19 Jun 2013

Setan


11 ulasan:

  1. Yahudi Bani Qainuqa' alaf baru...modus operandi masih sama dan Islam juga masih sama cuma tahap bodoh terlampau teruk...

    BalasPadam
  2. Memang setan anak iblis ni.Pandai berpura pura.

    BalasPadam
  3. Semoga Allah selamatkan bangsa ku.

    BalasPadam
  4. sumpah aku cakap..sgt tidak berkenan...
    -smh-

    BalasPadam
  5. PONGGUNG TAK BASUH, DUDUK DALAM MASJID...

    BalasPadam
  6. macam sial...nampak sangat berpura2...mcm sial...

    BalasPadam
  7. Dari dulu perangai dia macam tu, semua program islam dia hadir tapi tak juga mengangkat dua kalimah syahadah. lakonan semata2

    BalasPadam
  8. sama macam gambar lee kuan yew pakai sokong semasa kempen pilihanraya di kawasan melayu zaman dulu..sekarang kita tengok kesan apa yang lee kuan yew dah buat pada orang Melayu?? adakah kita harus biarkan dari benda ini berulang? fikir-fikirkanlah

    BalasPadam
  9. Minta admin amik clip filem bukit kepong..yg mana komunis cina minta komunis melayu masuk kg nk tarik org melayu utk recruite...tp ni lg dasat dr komunis tu..dia sndiri masuk surau/masjid..

    BalasPadam
  10. dia ni mau masuk Islam ka..? bagus jugak.. kalo mcm tu kita kasi potong dulu dia punya kulop.. ok

    BalasPadam