Langkau ke kandungan utama

Mazhab mana pula yang dikutip oleh Husam Musa


Ulasan

  1. mazhab al-sesati...

    BalasPadam
  2. Ini bukan mhazab la bodoh.. Ini diambil dari ajaran Islam. Alangkan mati jatuh dari pokok kelapa kerana mencari rezeki utk keluarga pun digolongkan dalam syahid, inikan pulak terkorban berhimpun menentang penipuan yg berleluasa oleh pemerintah zalim. Kau tu yg bertuhankan manusia2 zalim dlm UMNO/BN lebih baik taubat sementara masih ada umur lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang zalim tu Pas,,,bagi bantuan tengok parti,,,UMNO bagi pada semua orang tak kira Pas atau Pkr. So siapa zalim?

      Padam
  3. Ini fatwa wali kusam ...

    Cuba dia buat gila babi semasa Black505 dan mati semasa perhimpunan, kita nak tengok dia mati syahid atau tidak?

    Tak dapat jadi MP ... meroyan.

    Tak dapat jadi MB ... lagi meroyan.

    Kusam, kusam ... cepat la kau nyah dari dunia ini.

    BalasPadam
  4. Sah lah. Rupa2nya ayat2 merapu yang diucapkan TGNA adalah sumber dan hasutan dari si Husam Masam. Husam punya jahat mulut dan hati yahudi TGNA yang jadi mangsa. Semoga TGNA maafkan kami yang menyangka beliau yang keluarkan statement2 yang songsang.

    BalasPadam
  5. Husang ni kemaruk nk jadi Pm mcm nuar brehem jugak.........ckp tentang syahid pun merapu dan tolong buktikan dgn quran dan hadis soheh sebelum membuat apa2 kenyataan shahid didlm agama islam.........,nampak sgt husam ni jahil pengetahuan islam.......huhuhu

    BalasPadam
  6. Umno yang jahil bro. Islam pun depa tak mau. Dalam pwrlembagaan pun tak mau apatab lg dalam kehidupan seharian.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…