Selasa, 18 Jun 2013

Mazhab mana pula yang dikutip oleh Husam Musa


7 ulasan:

  1. mazhab al-sesati...

    BalasPadam
  2. Ini bukan mhazab la bodoh.. Ini diambil dari ajaran Islam. Alangkan mati jatuh dari pokok kelapa kerana mencari rezeki utk keluarga pun digolongkan dalam syahid, inikan pulak terkorban berhimpun menentang penipuan yg berleluasa oleh pemerintah zalim. Kau tu yg bertuhankan manusia2 zalim dlm UMNO/BN lebih baik taubat sementara masih ada umur lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang zalim tu Pas,,,bagi bantuan tengok parti,,,UMNO bagi pada semua orang tak kira Pas atau Pkr. So siapa zalim?

      Padam
  3. Ini fatwa wali kusam ...

    Cuba dia buat gila babi semasa Black505 dan mati semasa perhimpunan, kita nak tengok dia mati syahid atau tidak?

    Tak dapat jadi MP ... meroyan.

    Tak dapat jadi MB ... lagi meroyan.

    Kusam, kusam ... cepat la kau nyah dari dunia ini.

    BalasPadam
  4. Sah lah. Rupa2nya ayat2 merapu yang diucapkan TGNA adalah sumber dan hasutan dari si Husam Masam. Husam punya jahat mulut dan hati yahudi TGNA yang jadi mangsa. Semoga TGNA maafkan kami yang menyangka beliau yang keluarkan statement2 yang songsang.

    BalasPadam
  5. Husang ni kemaruk nk jadi Pm mcm nuar brehem jugak.........ckp tentang syahid pun merapu dan tolong buktikan dgn quran dan hadis soheh sebelum membuat apa2 kenyataan shahid didlm agama islam.........,nampak sgt husam ni jahil pengetahuan islam.......huhuhu

    BalasPadam
  6. Umno yang jahil bro. Islam pun depa tak mau. Dalam pwrlembagaan pun tak mau apatab lg dalam kehidupan seharian.

    BalasPadam