Jumaat, 26 Julai 2013

Kerana lambat bertindak BerShit 4 akan kembali

Puak pembangkang nampaknya semakin 'mua' atau melampau. Ini kerana tindakan undang-undang terlalu lambat diambil terhadap pihak penganjur bershit 1.0, 2.0 dan 3.0.

Sekarang Muslimun PasPisPus S.Ambiga akan menganjurkan satu lagi himpunan bershit 4.0 yang akan dibuat bulan September depan.

Tujuuannya dan sasaran kali ini ialah isu pembersihan daftar pemilih yang masih belum memuaskan hati mereka.

DBKL dan peguam negara hendaklah segera mengambil tindakan terhadap Ambiga dan konco-konconya.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

6 ulasan:

  1. UMNO sudah kecut. Penakut rupanya UMNO ni . Perhimpunan Bersih pun Takut. Mcm mana boleh tadbir negara ni?

    BalasPadam
  2. entah apalah sebabnya sebarang tindakan yg berkaitan dgn Bersih lembab sangat tindakan di ambil.apa dah jd dgn Jabatan Peguam Negara,PDRM?mgkin tugas dan DPP tak seimbang?atau pegawai dan anggota PDRM tak cukup tenaga kerja?.PM,Menteri KDN,Menteri Undang2 tak sedar ke?.Wahai para pemimpin Negara lindungilah kami dr sebarang masalah yg sengaja ditimbulkan ambillah tindakan tegas dan keras keatas mana2 pihak yg tidak menghormati undang2 Negara...

    BalasPadam
  3. Kalo AMBIGA tuh Melayu n penyokong BN ...xdan dia nak letak bontot atas kerusi lagi dah di amek tindakan...xpon dah di dakwa atas dakwaan mnghina YDP atau cubaan menghasut....tapi oleh krn pompuan tuh 'achi' so,,, dia boleh buat apa sahaja krn undang2 di Malaysia hny di kuatkuasa pada org Melayu/rakyat marhaen saje.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu.....undang undang yang ada hanya cekap dan pantas di kuat kuasakan hanya kepada golongan melayu islam jer....ironinya pemimpin kita majoriti melayu & islam.....
      golongan kafir harbi dinegara ini cukup TERJAGA dan DILINDUNGI hak mereka....

      Padam
  4. Ini yg buat rindu kat Tun Mahathir, pemimpin UMNO skrg pengecut,kurang pandai,kurang credik,penakut, bila bab kedaulatan undang undang. bab Melayu n Islam terus kecut sbb nak jaga kafir....Janganlah sampai jadi macam PAS dah jadi Bacul terus, di kencing n d pijak Oleh DAP, elakkan jadi hamPAS.....pls pemimpin Berani sikit.....Jgn jadi Mcm PAS N PKR....barua DAP

    BalasPadam