Ahad, 7 Julai 2013

Tantawi dan Nik Abduh buat kacau di Greenwood Gombak


Ini sahajalah yang mampu dibuat oleh dua orang ahli dewan rakyat Pas. Buat gimik jual gula RM 2 sekilo. Kenapa tak perbanyakkan Kedai Kohilal? 

Gula yang dijual ini sepatutnya dijual dibawah paras subsidi. mungkin RM 1.20 sekilo. Selebihnya ditanggung oleh mereka. 

Kasihan penduduk Temerloh dan Pasir Mas, apabila wakil rakyat mereka menyibuk di tempat orang lain.

6 ulasan:

  1. Ala bro nko panggil je Dr. Nasoha datang basoh dua tok wakey nih

    BalasPadam
  2. Simbolik kepala bapak dia apa, jual gula murah 2.00 se kg. Dia ingat bapak dia punya kilang proses gula tu ke? Kerajaan belanja beratus juta sudsidikan harga gula, dia senang2 nak salahkan kerajaan sebab gula mahal, semua ditetapkan oleh pasaran, dia ingat tebu tu bila ambil letak kat tanah pegang tongkat , jampi, terus bertukar jadi gula . jenis pemimpin bangang dan jahil ni buat apa dilantik jadi MP atau ADUN buat huruhara negara je, ilmu agama tinggi pun tak guna kalau jenis menghafal saja, bukan tahap berfikiran kreatif dan pemikir. Bodoh bdoh....

    BalasPadam
  3. kedai kohilal kepunyaan PAS tu?

    Duit anak yatim piatu di Baling macam mana pulak?

    Ni sape yang nak tanggung kat akhirat nanti?

    pemimpin atau seluroh ahli PAS?

    BalasPadam
  4. Kalo setakat gula buat apa, umah aku sekilo tk abis sebulan...kalo dia betol2 nk tlg rakyat suruh dia turun kan harga petrol di semua negeri pentadbiran pembangkang

    BalasPadam
  5. Siapa badut-badut ni?

    BalasPadam
  6. apa macam kita cadang kan AP dan jualan gula semalaysia kita bagi kapada pas dengan syarat dia hanya bolih jual gula dgn harga rm1.20 .apa macam pas ada berani..

    BalasPadam