Khamis, 15 Ogos 2013

HUB HIBURAN TERBARU DI TAIPING..INI LAH HASILNYA APABILA DAP BERKUASA

SAMBIL MAIN SNOOKER BOLEH MINUM ARAK
China Doll 

SAMA HEBAT DENGAN PUSAT JUDI KUDA
KILANG YANG BERTUKAR MENJADI HUB HIBURAN, MACAM-MACAM ADA

8 ulasan:

  1. selalunya sukan akan digabungkan dengan makanan/minuman kesihatan.

    tetapi Dapig seperti biasa hanya nampak keuntungan di sebalik semua perkara.

    keikhlasan untuk memajukan sukan bola batu jatuh nombor terbawah.

    kalau inilah caranya mereka membangunkan daerah yg dikuasai... hmmm, tunggu ajelah impaknya.

    BalasPadam
  2. Apa kata penguatkusa Majlis < tak apa dia orang dah bayar dah!!! Lagi pun itu hak persendirian

    Sedangkan kawsana berkenaan telah diwartakan sebagai kawsan perindustrian yang bermaksud 'hanya pernigaan berasaskan perkilangan atau sebaya dengan nya sahaja dibenarkan beroperasi.

    BalasPadam
  3. Kerajaan negeri BN, PBT bwh kerajaan Negeri.. lesen PBT keluarkan.. walaupun MP dier DAP, PBT xkerja bwh MP.. teknik memburukkan begini hanya akan backfire BN blk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak spin jangan sampai bohong bro, kat PJ tu satu Malaya tahu bahawa Hanani Banana Yeoh siap lantik orang dia kat dalam PBT, takkan itu pun tak nampak kot?

      Padam
    2. tugas mp, baik yg beragama atau tidak, ialah menegur perkara buruk dan mempromosikan perkara baik. dalam konteks isu, sia-sia keperbayaan yang diberikan kalau wakil anda itu buat-buat tidak nampak perkara buruk di depan mata.

      Padam
  4. PBT lebih takut pada Nga daripada pemimpin melayu yg lain

    BalasPadam
  5. blogger perlu bawa perkara ni ke pengetahuan pihak yg berkenaan

    BalasPadam
  6. ini hasilnya apabila UMNO brkuasa di Perak... PBT di Perak bwh DAP ke BN?? sambil main snooker bole minum arak.. kerajaan BN/UMNO dpt hasil cukai haram... kah kah kah.. macam macam Taipingmali merepek...

    BalasPadam