Langkau ke kandungan utama

HUB HIBURAN TERBARU DI TAIPING..INI LAH HASILNYA APABILA DAP BERKUASA

SAMBIL MAIN SNOOKER BOLEH MINUM ARAK
China Doll 

SAMA HEBAT DENGAN PUSAT JUDI KUDA
KILANG YANG BERTUKAR MENJADI HUB HIBURAN, MACAM-MACAM ADA

Ulasan

  1. selalunya sukan akan digabungkan dengan makanan/minuman kesihatan.

    tetapi Dapig seperti biasa hanya nampak keuntungan di sebalik semua perkara.

    keikhlasan untuk memajukan sukan bola batu jatuh nombor terbawah.

    kalau inilah caranya mereka membangunkan daerah yg dikuasai... hmmm, tunggu ajelah impaknya.

    BalasPadam
  2. Apa kata penguatkusa Majlis < tak apa dia orang dah bayar dah!!! Lagi pun itu hak persendirian

    Sedangkan kawsana berkenaan telah diwartakan sebagai kawsan perindustrian yang bermaksud 'hanya pernigaan berasaskan perkilangan atau sebaya dengan nya sahaja dibenarkan beroperasi.

    BalasPadam
  3. Kerajaan negeri BN, PBT bwh kerajaan Negeri.. lesen PBT keluarkan.. walaupun MP dier DAP, PBT xkerja bwh MP.. teknik memburukkan begini hanya akan backfire BN blk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak spin jangan sampai bohong bro, kat PJ tu satu Malaya tahu bahawa Hanani Banana Yeoh siap lantik orang dia kat dalam PBT, takkan itu pun tak nampak kot?

      Padam
    2. tugas mp, baik yg beragama atau tidak, ialah menegur perkara buruk dan mempromosikan perkara baik. dalam konteks isu, sia-sia keperbayaan yang diberikan kalau wakil anda itu buat-buat tidak nampak perkara buruk di depan mata.

      Padam
  4. PBT lebih takut pada Nga daripada pemimpin melayu yg lain

    BalasPadam
  5. blogger perlu bawa perkara ni ke pengetahuan pihak yg berkenaan

    BalasPadam
  6. ini hasilnya apabila UMNO brkuasa di Perak... PBT di Perak bwh DAP ke BN?? sambil main snooker bole minum arak.. kerajaan BN/UMNO dpt hasil cukai haram... kah kah kah.. macam macam Taipingmali merepek...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Perihal Elaun Keraian Kakitangan Kerajaan

ELAUN KERAIAN
BAGI pegawai-pegawai kerajaan gred 43 ke atas, mereka di peruntukkan dengan elaun keraian yang merupakan sebahagian daripada pendapatan mereka. Elaun minima RM400 sebulan di kecualikan daripada cukai pendapatan.

Imbuhan Tetap Keraian yang diberikan kepada pegawai dalam Kumpulan Pengurusan Tertinggi dan pegawai tertentu dalam Kumpulan Pengurusan dan Profesional merupakan elaun yang dibayar atas kadar tetap secara bulanan.

Tujuan pemberian Imbuhan Tetap Keraian adalah sebab jawatan dan tanggung jawab pegawai memerlukan mereka meraikan tetamu bagi mewujudkan suasana ramah mesra. -- FAQ SSM oleh JPA

Namun pada kebiasaannya, Imbuhan Tetap Keraian ini hanya digunakan untuk meraikan diri sendiri ataupun keluarga sendiri sahaja ataupun untuk membayar hutang-hutang peribadi sahaja.

Andai kata ada tetamu yang datang ke pejabat dan mereka di jamu, itu adalah dari perbelanjaan pejabat. Malahan ada pejabat yang membayar makan minum tetamu yang diraikan di hotel/restoran menggunak…

#SIAPA_ARAH_BUNUH_ALTANTUYA?

(By: Ariff Ahmad)
Walaupun Kerajaan Australia telah bersetuju untuk membenar Sirul dibawa pulang ke Malaysia tetapi reaksi Mahathir terhadap isu tersebut adalah seperti dia tidak berminat untuk membenarkan Sirul Azhar pulang ke Malaysia (sila rujuk FAKTA 1).  
Mengapa Mahathir tidak berapa bersetuju dengan cadangan tersebut. Untuk memahaminya, maka kita perlu rujuk kepada sejarah pembelian kapal selam tersebut.
Mengikut siasatan saya, Rancangan untuk membeli kapal selam telah mula dibahas di Parlimen seawal tahun 1993 lagi (sila rujuk pada beberapa SCREENSHOT HANSARD dibawah). Persoalannya ialah, jika Mahathir sebagai Perdana Menteri merangkap Menteri Kewangan berkata dia tidak tahu tentang rancangan hendak membeli KAPAL SELAM, jadi apa yang Mahathir buat semasa isu tersebut dibahas di Parlimen. DIA TIDUR AGAKNYA  
Ini adalah fakta-fakta tentang siapa yang terlibat didalam pembelian kapal selam Scorpene
👉1) Yang mencadangkan pembelian kapal selam ialah
a) Mokhzani Mahathir dan 
b) Ibrahim M…

APA SEBENARNYA TUN MAHATHIR MAHU?

TS Zeti dan Tun Daim telah mengakui ekonomi negara kekal kukuh dan rezab simpanan negara mempunyai rm436 billion, tertinggi dalam sejarah negara!
Terbaru Tun Mahathir telah membuat kenyataan yang mana 1MDB ...penubuhan siasatan diRaja ( RCI ) tidak perlu kerana tiada bukti kukuh untuk disabitkan kesalahan pada Najib.
Kini semuanya sudah nyata dan jelas..100% sebelum ini isu2 tersebut telah di politikkan kerana ada sesuatu yang tersembunyi hanya Najib dan Mahathir sahaja yang mengetahui.
Dulu Mahathir kata Najib dan kerajaan BN perlu ditumbangkan untuk menyelamatkan negara dari MUFLIS  dan juga tak mahu aset2 negara dijual ke negara luar. 
Malah dengan konsisten mengatakan Najib penyamun dan pencuri harta rakyat serta mengayakan keluarga mereka.
Hanya 5 hari sahaja Mahathir dapat kuasa..segalanya sudah terjawab hanya dengan kenyataan Zeti dan Daim sahaja.
Adakah Mahathir jujur dengan perjuangan agama bangsa dan negara?
Dalam sejarah satu permainan politik yang amat kotor...fitnah, pembohongan…